II / 20. rész

6.9K 308 15
                                    

Petivel a nap további részében beszélgettünk és sorozatokat néztünk.Mindent elkövetett, hogy jobban érezzem magam. Erika mindenféle finomsággal látott el minket és körülbelül fél óránként megkérdezte, hogy szeretnék-e még valamit. Szerintem látta rajtam, hogy nem vagyok túl jó passzban, ezért próbált minél jobban babusgatni engem.
Haverom imádja a Trónok harcát, így hát nagy nehezen meggyőzött, hogy nézzük azt. Végül annyira megtetszett, hogy az első évadot be is fejeztük.

Filmezés közben Zénó többször is hívott, de nem vettem fel. Nem akarom elmondani neki problémáimat, hiszen még én sem tudom mi is ez az egész pontosan. Helyette írtam neki egy üzenetet, hogy ne haragudjon, majd nemsokára felhívom és mindent megmagyarázok. Biztos bunkónak tart, de ha fontos vagyok neki egy kicsit is, akkor megérti a helyzetet.
Az internet közelébe sem mentem egész nap. Nem akarom látni, hogy Erik mással van kapcsolatban, vagy, hogy tanár úr milyen üzeneteket irkál... Most nagyobb problémám is van ettől.

-Megágyaztam neked a vendég szobában és tettem be neked törölközőt és egy kis apróságot. Szép álmokat fiatalok. -köszönt el mosolyogva Erika néni, mikor már mi is alváshoz készülődtünk. Hosszú, forró fürdő után kicsit kitisztultabb fejjel indultam lefeküdni.

-Próbálj meg aludni, bébi. Jó? Ne gondolkozz, csak pihend ki magad. Ha szükséged van valamire, csörgess és rögtön jövök. Szép álmokat. -takargatott be aranyosan drága haverom, miután megettük a vattacukrot, amit anyukája hagyott itt nekem. Hát igen, mindenki tudja, hogy imádom...

Amikor Peti visszament a saját szobájába, elővettem a telefonomat és felhívtam. Egy perc sem telt el, már ott is volt.
-Mi az? -kérdezte lihegve. 

-Semmi, csak kipróbáltam, tényleg jössz-e. -nevettem, mire csikizni kezdett.

Neki köszönhetően újra mosolyogva aludtam el...

Tiltott pillantás Where stories live. Discover now