A kedd nagyon gyorsan eltelt. Egész nap Trónok harcát néztünk, meg persze ettük a karácsonyi maradékokat. Peti kezdett újra a legjobb barátom lenni, szerencsére nem nyomult egyszer sem.
Este imádott tanárommal beszélgettem órákon át.A ma délelőtt is viszonylag hamar elrepült, ugyanis moziban voltunk a barátaimmal. Nagyon jó volt a film, azt hiszem jól választottam. Mindenki jól érezte magát, sőt, ha jól vettem észre Zénó és Peti egész szépen elbeszélgettek egymással.
Mivel ma délután megyünk valahová Szilárddal, ezért gyorsan lezuhanyoztam a mozi után és nekiláttam bepakolni táskámba néhány öltözet ruhát.
Mindenből raktam 2-3-t, mert nem tudom hová megyünk. Raktam el elegáns, valamint lazább ruhát is. A smink is megvan. Azt hiszem kész vagyok.
Akkor ideje enni valamit.Ria és Peti már elkészülve tvztek a nappaliban. Megkérdeztem, kérnek-e enni, de mivel megrázták fejüket, így egyedül ültem a konyhában.
Amikor csengettek, rohantam ajtót nyitni. Tanárom helyett azonban más állt előttem. Mit akar tőlem ez a nő?!-Nagyon meglepődtél, kislány. -fröcsögte arcomba gyűlölettel teli hangon. Milyen idegesítő a hangja...
-Mit akar maga itt? -néztem rá pókerarccal, pedig belül igenis megijedtem.
-Nagyon jól tudod, hogy miért vagyok itt. Hol van a férjem? -nézett szemével folyton a ház irányába, mintha csak keresne valamit/valakit. Még jó, hogy Szilárd nem ért ide....
-Figyeljen, hölgyem. Ha akar, jöjjön be nyugodtan, győződjön meg a saját két szép szemével, hogy nincs itt a férje. Nem is értem a feltételezést sem, de természetesen beengedem, ha ezt parancsolja. -mosolyogtam rá kedvesen, közben éreztem, ahogy zsebemben rezeg a telefonom. Csak most ne gyere, Szilárd.Válasz nélkül arrébb tolt, majd belépett a házba. Zoli és Ria kíváncsian pillantottak felé. Brigi elfehéredett, mikor meglátta, hogy unokahúga ül a nappalinkban.
-Szia Brigi. Csak nem értem jöttél? -nézett rá kamu meglepődött arccal barátnőm. Alig tudtam visszatartani a nevetést. Brigi alig tudott kinyögni egy értelmes mondat. Tetőzve a hangulatot, bátyám bemutatkozott neki kedvesen, bátyámként és Ria barátjaként egyaránt.Lopva rápillantottam a telefonomra. Szilárd több smst is küldött, melyben arról kérdez, mit keres Brigi kocsija a házunk előtt. De jó, legalább észre vette. Így nem ront be hirtelen, vagyis gondolom.
Miután "kellemesen" elbeszélgettek a nappaliban, a kedves vendég távozni készült.
-Jöjjön máskor is, szívesen látjuk. -vigyorogtam rá az ajtóban.
-Ezzel még nincs vége, kislány. -mondta dühösen, mire egyszerűen az arcába vágtam az ajtót.
Büszke vagyok magamra, amiért ilyen bátran szembe mertem szállni vele. Remélem nem fog többet idejönni. Egyáltalán honnan tudja, hogy hol lakom?!-Hallod Míra. Minden ok? -kérdezte kedvesen Ria. Bólintottam, majd fogadtam szerelmem hívását.
📞
-Elment az a boszorkány? -kérdezte nevetve. Ezen hangosan felnevettem, bátyámék értetlenül néztek rám.
-Aha, el. Mikor jössz? -kérdeztem izgatottan.
-Inkább nem megyek oda. Nehogy figyelje a házat, vagy valami. -mondta.
-Igazad van. Na és ha a hátsó bejáratnál megyünk ki? A kertnél le tudsz parkolni, ha ott jó neked. -jutott eszembe ez a remek ötlet.
-Oké, akkor gyertek oda, drága. -mondta, majd lerakta a telefont.
Fogtuk a cuccokat, bezártuk a lakást, majd indultunk a hátsó bejárathoz. Előtte még gyorsan kipillantottam az ablakon. Egy fehér autó a házunk előtt állt. Ezek szerint ez a nő itt várakozik, hátha megjelenik a férje?! Milyen buta... Arra várhat.Öt perc múlva már kedvenc fekete sportkocsim anyósülésén ültem, úton egy titkos helyre szerelmemmel és bátyámékkal. Vajon hová megyünk...?
YOU ARE READING
Tiltott pillantás
RomanceTanár-diák kapcsolat. Sok ember számára lehetetlennek tűnik, sokan romantikusnak tartják. Tóth Míra személyesen élheti át, hogy mi történik akkor, ha beleszeret tanárába. Vajon a férfi viszonozza érzéseit, feladja eddigi életét egy 17 éves lányért...