🔹II / 32. rész🔹

6.7K 261 43
                                    

Az autóban ülve fogadtam bátyám hívását, és elmondtam neki, hogy csak sétáltam egyet, aztán összefutottam Szilárd tanár úrral, aki épp visz hazafelé. Testvérem azonnal felajánlotta, hogy jöjjön be nálunk legalább egy italra, hogy megköszönje rendesen a délután történteket. Így könnyebb is, hiszen nem kell annyit hazudnom nekik.
Amikor lekanyarodtunk az utcánkoz, tanárom leparkolt néhány házra tőlünk. Kérdőn néztem rá, mire hosszan megcsókolt.
-Csak hogy később vissza tudjam magam fogni. -mondta mosolyogva, majd tovább hajtott. Mosolyogva szálltam ki a kocsiból.

A házunk előtt már ott várt minket Zoli és Ria. Láthatóan nagyon jól kijönnek egymással, aminek bevallom, nem örülök annyira. Ria nagyon szereti a férfiakat, nem akarom, hogy megbántsa testvéremet, de persze ez az ő dolguk...
-Szóval most így hivatalosan is, Tóth Zoltán vagyok, maga pedig gondolom, Szilárd tanár úr. Sokat hallottam már magáról. -mutatkoztak be hivatalosan is egymásnak tanárommal. Az üzletben erre nem igazán volt lehetőségük...
Tanárom zavartan nézett rám. Majd elsüllyedtem szégyenemben... Kösz Zoli. Amikor mentünk befelé, odasúgtam tanáromnak, hogy ő tud mindent kettőnkről. Először furcsán nézett, majd nevetve sétált tovább.
A családban mindenki vidáman fogadta új vendégünket. Petiék eleinte zavarban voltak, de néhány ital után feloldódva beszélgettek tanárommal, aki felajánlotta, hogy csak most mindenki tegezheti. Így nekem is könnyebb, legalább nyugodtan tudom tegezni továbbra is.

Amikor csengettek, kíváncsian indultam ajtót nyitni. Ki lehet az ilyenkor? Ahogy ajtót nyitottam, szívem kihagyott egy ütemet. Basszameg. Elfelejtettem, hogy meghívtam Zénót is. Én hülye...
-Szia... Menjek el esetleg? -álldogállt zavartan az ajtónkban.
-Nem, nem. Dehogyis. Csak annyi minden történt ma, ne haragudj. Gyere be. -adtam neki 3 puszit és beinvitáltam. Kezében egy kisebb táska volt, ami néhány tábla csokit, pár doboz sört és egy üveg vodkát tartalmazott. Milyen figyelmes, nem akart üres kézzel jönni. Gyorsan lepakoltam a konyhában, majd kimentünk. Zavartan mutattam be barátaimnak, szüleimnek, bátyámnak... végül pedig tanáromnak. Szilárd idegesen pillantott rám, majd "udvarlómra". Basszus, csak ne balhézzanak...

Az este elég jó hangulatban telt. Néhány üveg alkohol után mindenki vidáman beszélgetett mindenkivel. Szüleim nem ittak velünk, mert reggel indulnak egy újabb üzleti útra, így hamar el is köszöntek és elmentek otthonról. Úgy döntöttek, hogy egy hotelban töltik az éjszakát, hogy mi nyugodtan bulizzunk, ők pedig nyugodtan aludjanak. Imádom őket...

Zénó jól elbeszélgetett barátaimmal, közben pedig mindig hozzám ért, amikor csak tudott. Apró ölelések, kézsimítások stb... Ha tanárom nem lett volna itt, talán még jól is esett volna. De így nagyon kínosan éreztem magam.

-Tudunk beszélni? -súgta a fülembe Peti, aki már elég ittas állapotban volt.
-Persze. Mondjad. -válaszoltam, mire derekámnál fogva bevezetett a lakásba.

Na, itt is a következő rész. Várom a véleményeteket. 💖💖
Köszönöm az új borítót killereye_7 !❤
Vajon mit akar Peti Mírától?
virag32 kérdésére válaszolva:

 💖💖Köszönöm az új borítót killereye_7 !❤Vajon mit akar Peti Mírától? virag32 kérdésére válaszolva:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
Tiltott pillantás Where stories live. Discover now