🔔PROLOG🔔

1.6K 71 25
                                    

Levi – mladý čerstvě vystudovaný kněz žil poklidným životem na faře u kostela Saint Eustache, kde sloužil mše a hrál na varhany. Jednoho dne do jeho života vpadl šestnáctiletý chlapec Eren závislý na kokainu. Ten, uchvácený varhanní hudbou, se vracel do kostela stále častěji.

V první chvíli Levi neměl zájem o jeho přátelství, ale nakonec úpěnlivé prosby o pomoc s odvykáním závislosti vyslyšel a vzal si Erena pod svá křídla. Jejich přátelství se později zvrtlo v lásku, se kterou se ale ani jeden neodhodlal svěřit tomu druhému.

Eren chápal, že Levi coby kněz neměl právo na žádnou lásku, a zvlášť ne tu, kterou by mu byl schopen dát Eren. Levi žil v domnění, že mladík by nebyl schopen milovat staršího muže v kněžském ornátu, a byl si jistý, že hnědovláskova orientace se neshoduje s tou jeho, nově objevenou.

Po hrůzných událostech, které je potkaly o vánočních svátcích, se Levi odstěhoval do Florencie, aby tam na Erena zapomněl. To se mu ale nedařilo a zjistil, že není schopen opětovat lásku dívky.

Eren se v Paříži trápil a zoufale Leviho hledal. Podařilo se mu to až skoro za rok, kdy na internetu objevil pozvánku na adventní varhanní koncert, kde byl Levi mezi vystupujícími...

*

Po dlouhých dvanácti měsících se Eren konečně ocitl v Leviho náručí, tak jak o tom oba snili. Levi si připustil, že je možné, aby ho nyní již skoro osmnáctiletý Eren mohl milovat i přesto, že je dělí propast věková, sociální i vzdálenost více jak tisíc kilometrů.

A teď přichází další část jejich životů, ve které se budou prát se svými démony, s předsudky a zaujatostí jak křesťanského světa, tak i lidí blízkých.

Jestli dokážou překonat všechny nesnáze, které jim život přinese, to se dočtete v této knize Inferno dell' animo – Peklo v duši

První kapitoly budou odpočinkové, budou si vyjasňovat nedorozumění, která se mezi nimi stala a vzpomínat na události minulé, proto je lepší mít přečtený i první díl.

Inferno dell' Animo (série Bells 2. díl.)🔚Kde žijí příběhy. Začni objevovat