🍀NOVANTADUE🍀

323 37 26
                                    

„Ale..." Poslední chabý protest zanikl ve slabém zasténání. Chvíli jsem jej ještě laskal rukama i ústy a užíval jsem si nové pocity, které plynuly z toho, že jsem měl díky ztrátě zraku mnohem citlivější hmat, konečky prstů i celé dlaně mi brněly, když se dotkly Leviho kůže, a vysílaly slastné signály do celého těla. Vyskočila mi příjemná husí kůže, a přitom mi začala být zima, kterou ale vzápětí Levi zahnal tím, že si mě přitulil do náručí a rychlými kroky nesl jako princeznu nejspíš do ložnice.

Na posteli mě začal rychle svlékat. Byl jsem úplně nahý, když Levi vydechl mé jméno: „Erene, jestli ti nějak ublížím, tak si to budu vyčítat celý život, jsem neuvěřitelně nezodpovědný, ale já si nemůžu pomoct a můžeš za to ty," šeptal a hladil mě po břichu a hrudníku. Lehce, jako by jeho prsty byly jen peříčka, a mě to začalo přivádět k šílenství.

„Miluji tě, Erene, a nikdy nepřestanu!" Dál jeho prsty přejížděly vnitřní stranu stehen a z mých úst vyšlo tlumené zasténání.

„Budu opatrný, budeš můj křišťálový panáček...," hlesl, odtáhl se a já slyšel jen šustění oblečení a jeho zrychlený dech. Vše trvalo jen pár vteřin a já jsem jen šílel z absence jeho dotyků. Měl jsem pocit, že čekám snad hodiny, když jsem ucítil jeho jemné klavíristovy ruce na svém těle a vzápětí i celé tělo, které se ke mně přitisklo. Hořelo ještě více než to mé, cítil jsem výboje touhy, které vysílalo směrem ke mně. Jeho ruce jako by byly všude na mém těle a já měl pocit – ne, to tělo si vzpomínalo na jeho doteky a ihned reagovalo.

Náhle byl ústy u mého ucha, do kterého šeptal sladká slůvka lásky, a ještě více se přitiskl na mou horoucí hruď.

„Tolik jsi mi chyběl, ani netušíš, co to pro mě znamená, že tu teď jsi! Myslel jsem, že jsem tě nadobro ztratil, a ty tu teď ležíš jako nejkrásnější serafín. Bojím se, že jsi snad jen přelud a za chvíli mi zmizíš, tak jako v mých snech, které se mi zdávaly po nocích, které jsem byl opuštěný a sám."

Na chvíli jsem mu chtěl odfrknout, že tu měl přece Petru, která mi pořád straší v hlavě, ale tahle myšlenka odplynula hned, jak se zručně chopil mé chlouby a pomaličku a jemňoučce po ní začal jezdit krátkými nehty. V tu chvíli se mi zatmělo v hlavě a myslel jsem, že vyvrcholím hned teď. Petra odplula kdesi do dáli a já se jen soustředil na slastné pocity, kterými mě obdarovával svou rukou, a nakonec i ústy. Trápil mě a mučil tím, jak byl něžný a vše dělal pomalu.

„Ach, Levi! Týráš mě...," vyčítal jsem mu, on ale nepřestával a stále jemně hnětl jednou rukou můj úd a druhou pečoval o bradavky.

„Hmmm, to já rád," hlesl šeptavým hlasem, a hned poté si přivlastnil má ústa a drobným kousnutím se dožadoval vstupu. Natruc jsem stiskl své rty k sobě, ovšem vzápětí jsem je otevřel překvapením, když jeho palec přejel po mém tepajícím žaludu a jeho horká dlaň nyní mnohem rychleji přejela tam a zpět po mé chloubě, která totálně zradila a já jsem vystříkl své sémě snad až na hrudník. Bylo to tak překvapivé, že jsem to zkrátka už neudržel. Chichotal se do polibku, a já se vzpamatovával z orgasmu. Sotva jsem popadl dech, hned jsem se odtáhl a křikl na něj: „Ty zrádná kryso, počkej, já ti ukážu!"

Chytil jsem jej, hodil pod sebe, svou dlaní jsem sepjal jeho zápěstí k sobě, na malý moment jsem byl překvapený, že to tak lehce dokážu, přestože jsem byl nemocí dost oslabený, ale se zděšením jsem si uvědomil, že držím jen kosti potažené kůží. Přestože mě to překvapilo a vyděsilo, v tu chvíli jsem to odsunul do pozadí a věnoval jsem se svíjejícímu se tělu, kterému jsem pevně seděl na nohách a držel ruce. Neměl sílu se mi vzepřít. Před pár měsíci bych neměl šanci. Volnou rukou jsem mu přejel po těle. Byl hrozně vychrtlý!

„Však já si tě vykrmím, budu jako Jezinka z jeskyně, ty můj Smolíčku Pacholíčku!" Levi na to ani nestihl nic říct, protože vzápětí po těchto slovech jsem vzal jeho úd do úst a začal sát, nejdřív rychle a zběsile, a když jsem cítil, že v něm začíná cukat, přestal jsem. Slyšel jsem, jak dlouho zadržovaný dech vypustil z plic a frustrovaně vzdychl.

„Erene," fňukl, „ne, tohle mi nedělej, mé srdce tohle tvoje zacházení nevydrží!"

„Ale ano," nahodil jsem křivý úsměv zákeřňáka a on zoufale prodýchával neuskutečněný orgasmus. Měl jsem jeho úd v ruce a cítil, jak tepe a touží po uvolnění, ale já jej držel u kořene a nemínil jsem mu to uvolnění poskytnout, ne teď.

„A kdo je tady zrádná krysa! Já tě nechal udělat a ty mě tu utýráš! Prosím," rychle dýchal a já už jej nechtěl déle trápit. Vzal jsem jej mezi rty a po druhém sklouznutí do úst jsem cítil, že vypustil svou nadílku přímo do mého krku, s výkřikem mého jména.

„Erene, ty mě jednou zabiješ," vyčítavě prozradil, když konečně popadl dech, „nezapomeň, že už nejsem nejmladší!"

„Ty můj staříčku, už jsem ti dneska řekl, že tě miluju a že tě taky potřebuju v sobě?" cítil jsem, jak se mě, v důsledku jeho orgasmu, opět zmocňuje touha.

„Neúnavný a dravý, víš, že bychom neměli, už tak je to moc, nenecháme to...," nedořekl, protože já se mu celou dobu, co mě promlouval do duše, třel o jeho penis a hladil jeho tělo.

„Nenecháme! Co můžeš udělat dnes, neodkládej na zítřek, zlato! Tohle jsi mi častokrát říkal, já u toho zuříval, tak teď to máš nazpátek!" šeptal jsem mu do ouška a začal jej okusovat. Věděl jsem, že tohle zbožňuje a okrouhlé vršky jeho uší jsou ta pravá erotogenní zóna. Jejich hýčkáním ho donutím k akci, o níž jsem sníval celé minulé měsíce, které jsem byl bez něj, a mám pocit, že se mi o tom zdálo i v kómatu.

Dobře ho znám – pousmál jsem se v duchu, když lehce, téměř neslyšně zasténal a já jsem ucítil, že jeho kamarád byl opět v pohotovosti. Nebránil jsem se, když jsem se opět ocitl pod ním a slyšel otevírání šuplíku. Hned nato se můj zadní otvůrek potkal s chladivým gelem a v důsledku toho se sevřel. Citlivá rozetka ovšem rychle rozeznala známé dlouhé prsty mého milence a chtivě přijala nejprve jeden a vzápětí jako by si žádala o další. Levi cítil, že může, znal mé tělo snad lépe než já sám a přesně věděl, kdy jsem připraven na to přijmout jeho velikost. Vklouzl do mé svatyně tak lehce, jako bychom to dělali celé roky každý den. Zavzdychal jsem nad plností a neuvěřitelně silným pocitem, že nyní jsme jedno – jen jedno tělo, jedna duše, spolu, navždy!

Oba jsme se dočkali neuvěřitelně silného orgasmu a usnuli propletení v náručí spánkem, který posiluje, bez nočních můr a strachů, že bychom snad jeden druhého ještě někdy mohli ztratit.

Inferno dell' Animo (série Bells 2. díl.)🔚Kde žijí příběhy. Začni objevovat