LEVI
Povalil jsem jej na postel a začal se smát.
„Ty jedna nevymáchaná tlamo! Já ti ukážu!"
„Levi," zakřičel šokovaně a zíral na mě.
„Copak? Chci se milovat, nevím, jak jinak se mám zbavit té frustrace, kterou jsi ve mně vyvolal svými netaktními slovy."
Eren se na mě díval, jako bych se zbláznil, ale čekal, co bude dál. Sundal jsem si kravatu, chytil jeho ruce a přivázal je k čelu postele. To už zjistil, že je zle, a začal se kroutit. Seděl jsem na něm a pevně tiskl jeho tělo k posteli. Po chvíli zjistil, že uvězněné ruce neosvobodí, spíše jen víc a víc utahuje uzly, a tak toho nechal a svůj pohled soustředil na mé tělo, které jsem právě zbavil košile. Chvíli jsem jej nechal se kochat a jen upřeně hleděl do jeho hloubek, ve kterých se začala odrážet dychtivost.
V zatemnělé mysli touhou mi ale vyvstal problém, co s jeho trikem. Jak se ho zbavím, když má přivázané ruce?
Chvilkový nápad, že bych ho prostě roztrhal a vrhnul se na něj, mě uchvátil, ale uvědomil jsem si, že ono triko, co měl na sobě, má velmi rád, takže by mě po aktu asi zabil. To jsem tedy nechtěl riskovat, a hlavně jsem jej nechtěl připravit o zbožňovaný kus jeho rozsáhlého šatníku.
Začal jsem tričko vyhrnovat výš a výš, pomalinku jsem si užíval každý odkrytý centimetr jeho břicha, poté hrudníku a dále přes bradu a jeho rozkošný nosík. Shrnuté velmi upnuté triko měl nyní přetažené přes oči tak, že neviděl vůbec nic. A s pevně zavázanýma rukama ani nic udělat nemohl.
Zvrhle jsem se usmál a cítil, jak mě začíná obklopovat touha. Eren měl pravdu, něco na tom je! Na těchto jemných hrátkách není vůbec nic špatného, když jsou příjemné oběma stranám. A že to Erenovi příjemné bylo, jsem poznal z jeho zrychleného dechu a třasu z očekávání něčeho nového. Také jsem pocítil, že i touha mezi jeho nohama má málo místa, zrovna tak jako moje. Dál už jsem nechtěl čekat a rychle vysvlékl sebe i jeho a poté se kochal tělem, které patřilo jenom mně, nádherné snědé tělo, po kterém jsem toužil každým milováním víc a víc. Zasypal jsem jeho hrudník motýlími polibky a přivlastnil si jeho ústa. Líbilo se mi, jak Eren reaguje na všechny ty dotyky, které byly vzhledem k absenci zraku pro něj překvapující. Plenil jsem jeho ústa a on se propínal směrem k mému tělu a tiskl se na něj, až mezi námi nebyl ani milimetr prostoru a zaklesnutí v sobě jsme co chvíli vydýchávali divoké polibky.
„Miluji tě, Erene, šíleně tě miluji," jemně jsem mu šeptal v těsné blízkosti jeho ucha, o kterém jsem věděl, jak moc je citlivé. Tak citlivé, že aniž bych se jej dotknul, uslyšel jsem slabé zasténání.
Natáhl jsem se přes něj a vytáhl z šuplíku nočního stolku lubrikant. Trhnul s sebou, když se do ticha, které mezi námi panovalo, ozvalo lupnutí víčka a následoval studený dotek oné gelovité hmoty spolu s mými prsty na jeho vstupu.
Přípravu jsem neprodlužoval, jen jsem si zajistil vlhký vstup a na jeden zátah jsem do něj vplul. Eren táhle zasténal.
„Je všechno v pořádku?" šeptl jsem tentokrát do druhého ucha, které jsem olízl a jeho citlivý boltec vsál do úst.
„V tom nejlepším," oplatil mi šepot, ale jeho hlas se třásl touhou a žádostí.
I já jsem už byl na pokraji sebeovládání, a tak jsem do něj začal divoce přirážet.
Netrvalo dlouho a oba jsme s hlasitým výkřikem přeskočili do orgasmického světa.
Odvázal jsem Erena, sundal mu triko z očí a svalil jsem se totálně bez energie vedle něj.
„Erene, co jsi to ze mě udělal?" usmíval jsem se a pozoroval jeho spokojenou tvář.
„Divokého, běsnícího alfa samce," chechtal se na mě a vrazil mi pusu.
„No, ale tohle bylo opravdu maximum, co ti mohu nabídnout! Nečekej, že po tomhle, sice velmi rajcovním milování půjdu a budu kupovat pouta a biče. Tak na to zapomeň, to po mně nemůžeš chtít," strašně jsem se červenal, když jsem si vzpomněl, co všechno jsem viděl na netu pod značkou BDSM.
Eren se začal smát jako zběsilý. „Levi, ty se červenáš! Já jsem tě nikdy neviděl se červenat, jsi kouzelný!"
Nafoukl jsem tváře a dělal uraženého, ale Eren se smál dál.
„A ty pouta a biče? Někdo tady brouzdal po internetu, no... ještě si to rozmyslím, jestli ti něco nekoupím pod stromeček."
Zatvářil jsem se asi patřičně vyděšeně, protože opět jeho zvonivý smích zazněl pokojem.
„Dělám si srandu, Levi, takhle daleko bych určitě nechtěl zajít ani já a určitě bych o to nikdy nežádal tebe. Jsi příliš jemný člověk na to, abys toho byl schopen, a přitom se ještě dobře bavil."
Eren vypadal velmi pobaveně a já zjistil, že trest, který měl být jeho, se nakonec obrátil proti mně. To já jsem se teď topil v rozpacích a on se velice dobře bavil.
Vrazil jsem obličej do polštáře a zaskučel do něj. Eren si mě přitáhl k sobě a zašeptal tentokrát do mého ucha. „To bylo nejlepší milování, jaké jsem kdy zažil."
Pousmál jsem se na něj a on jako by si na něco vzpomněl, zvážněl.
„Levi, za týden musím letět do Paříže. Moje matka má narozeniny, otec zase vymyslel párty ve velkém stylu a já tam prostě musím přijet. Chci, abys jel se mnou, jsi totiž také pozvaný."
„Erene, já příští týden nemůžu, píšou se zápočtové testy, v tomto období prostě nedostane volno nikdo, já jako nový už vůbec ne. Je mi líto, ale nemohu. Nedovedu si představit, že bych jen tak předstoupil před tvého otce, jako by se nechumelilo. Uznej, že takto to bude lepší."
Bylo na něm vidět, že je zklamaný, ale nakonec přiznal, že mám pravdu.
Schoulili jsme se pod deku v obýváku a při tónech Mozarta se k sobě tulili a vyznávali si lásku jako puberťáci. Byl jsem tak šťastný, že ho mám, přitisknutý k němu jsem si užíval pocity, které se mi nikdy neomrzí. Zalykal jsem se láskou k tomu velkohubému mladíkovi, kterého se nemůžu nebažit. Nic nebylo důležitější než on a bylo mi jedno, že už si nezahraju na varhany a on bude dělat barmana místo manažera. Tahle láska převyšuje všechny tyto nepodstatné detaily...
ČTEŠ
Inferno dell' Animo (série Bells 2. díl.)🔚
FanfikcePo dlouhých dvanácti měsících se Eren konečně ocitl v Leviho náručí tak, jak o tom oba snili. Levi si připustil, že je možné, aby ho nyní již skoro osmnáctiletý Eren mohl milovat, i přestože je dělí propast věková, sociální i vzdálenost více jak tis...