🍀CINQUE🍀

508 54 7
                                    

EREN

„Ne, ne, ne, neboj se, Levi, já ti nikdy neublížím, budeš to ty, koho ucítím ve svém těle, je to pro mě přirozenější, jen mě nech, abych se ti věnoval, prosím, uvolni se, užívej si mé péče a neboj se, že bys něco nezvládl. Budu tě vést jako ten nejlepší tanečník, jen mi důvěřuj, prosím," zašeptal jsem mu do ucha, hladil jej po pevných bocích a každým vyřčeným slovem jsem cítil, jak se pomalu uvolňuje a nechává se unášet mými konejšivými slovy i dotyky.

Přejel jsem prsty od hrudníku, přes klíční kosti až k pupíku a pak dál přes třísla na citlivou vnitřní stranu stehen. Zasténal, když jsem tu samou cestičku začal tvořit jazykem a malými drobnými polibky rozpaloval už tak horkou kůži, která byla jemná jako satén.

Po jeho strachu už nebyla ani stopa, zato jeho nehty se mi zaryly do zad s takovou razancí, že jsem se prohnul jako luk. On toho využil a začal líbat mou bradavku, pomalu si s ní pohrávat, a z jeho výrazu tváře šla číst spokojenost, když se obě postavily do pozoru, uspokojení člověka, kterému hoří ve tváři touha, ale také dětská radost, že se mu něco poprvé povedlo s velmi dobrým výsledkem.

Začal si hrát s celým mým tělem a sledoval, jak reaguji. I přesto, že se miloval poprvé, bylo to v něm, podvědomě vypustil svou dominanci a chování alfa samce na povrch, to se nedalo zapřít, a pohyby jeho rukou a úst po mém těle byly tak dokonalé, že jsem po chvíli už jen nepřetržitě sténal jeho jméno, a tentokrát to byly mé nehty zaryty v jeho zádech. Nevím, jestli se záměrně vyhýbal mé erekci, anebo mě chtěl jen trápit, zato mi bylo jasné, že jestli ještě chvíli bude takto opečovávat mé tělo, vyvrcholím i bez toho, aniž by se mě tam dole dotkl.

Nejspíš cítil, že mě jen trápí, sice slastně, ale mučivě, tak mě poprvé jemně polaskal po erekci a mé tělo s okamžitou platností vybuchlo do orgasmu. Zakřičel jsem jeho jméno a voňavá míza pokřtila naše těla.

LEVI

Ne, neboj se, Levi, já ti nikdy neublížím, budeš to ty, koho ucítím ve svém těle...

Jeho konejšivá slova mě pomalu dostaly zpět do reality a já se nechával konejšit jeho jemnými prsty, které mi bloudily po těle. Všechny černé myšlenky i s Jeanem odplynuly kamsi do neznáma a zase tu se mnou byl jen milující Eren, který nedával mému tělu odpočinout a nyní již laskal jazykem mou bledou pokožku a já se nechával unášet slastnými pocity někam za obzor. Slyšel jsem, jak z mých úst vyšlo zasténání, které jsem nedokázal potlačit. Tělem mi procházely výboje sladkého jiskření, které mezi námi probíhalo. Přitisknul jsem jej ještě více k sobě a mé nehty zanechaly rudé šrámy na jeho zádech.

Prohnul se v zádech, ukázal své bradavky, které vybízely k laskání, a já neodolal a vsál jednu svými ústy, pomalu jsem ji polibky laskal a občas se otřel svými zuby. Když jsem zpozoroval kladné výsledky mé práce, pousmál jsem se a slastně vydechl. Líbilo se mi, jak jeho tělo reagovalo, bylo to hecující a vybízelo mě to k dalším akcím, které se jemu i mně tolik líbí.

Ach můj bože, kdo by to byl řekl, že sex může být tak strašně příjemný. Cítil jsem jeho kamennou erekci a dál jej dráždil, líbal a hladil na každém kousíčku jeho těla, které jsem chtěl tímto lahodným způsobem prozkoumat. Celý se poddal mému dráždění a z úst mu vycházelo pouze slastné sténání, které ve mně vzbuzovalo touhu, a i má chlouba se tyčila vzrušením a dychtivostí po čemkoli, čím by dosáhla uvolnění.

Teď jsem tady ale pro Erena, ten má nyní přednost. Cítil jsem, jak se pode mnou kroutil a sténal, že jej mučím tím, jak se vyhýbám jeho erekci, a tak jsem jen dvěma prsty pohladil jeho sametový žalud a on okamžitě vyvrcholil.

EREN

Potřeboval jsem se chvíli vydýchat, a když se můj mozek navrátil z orgasmického světa, jen jsem v duchu kroutil hlavou. Tak tohle že byl někdy kněz? Pane Bože, jestli všechny své služebníky tvoříš s takovýmto talentem.... Nikdy s nikým jsem nic podobného nezažil, a že jsem milenců měl dost.

Otevřel jsem oči a uviděl jeho tvář, ve které se odrážela spokojenost a taky chtíč. Ach ano, jistě, já jsem byl nyní uspokojen a na něj zapomněl.

Jsem sobec!

A pohled do jeho chtíčem zastřených očí mě opět obestřel touhou. Vzal jsem jej za ruku a přitáhl k sobě, abych i já mohl jemu způsobit slast, kterou mi poskytl před chvílí. Začal jsem jej líbat na krku a pomalu sát. Ucukl.

„Ne, Erene, prosím, tohle nedělej!" řekl hlasem zhrublým vášní a bylo vidět, že se tak tak ovládá, ale přesto byl pořád při smyslech a věděl, co se kolem něj děje. Na pár sekund jsem se zarazil, ale pak mi to došlo – nemůže přijít do práce s modrým krkem.

„Promiň, chápu," broukl jsem do jeho hrudi a s podlým úsměvem jsem začal sát kůži těsně kolem bradavek.

„Ach, Erene," vykřikl a nehty jeho rukou byly opět zaťaty do mých rozdrápaných zad. Škádlivě jsem okusoval kůži kryjící žebra a občas i bradavky, vždy jen na chvíli, a on už beznadějně bojoval o svou sebekontrolu. Pokaždé, když jsem lehce kousl nebo štípl, Levi tlumeně zasténal a prohnul se v zádech. Jeho projev byla pro mě ta nejkrásnější symfonie a já ji chtěl slyšet víc.

Začal jsem jej hladit po podbřišku a přejel kolem jeho chlouby, přes třísla k hebounkým vnitřním stranám stehen. Cítil jsem, jak lapá po dechu, a jeho sténání ustalo díky nedostatku vzduchu. Viděl jsem na Levim, že už je na hranici, a proto jsem přestal. Ne, ještě nemůže! Teď on musí poznat, jaké je to je nechat svou erekci obepnout jiným tělem.

Inferno dell' Animo (série Bells 2. díl.)🔚Kde žijí příběhy. Začni objevovat