1.28 Aşkın İhaneti❈

309 41 138
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 08.02.2021 (00:07)

Bölüm Şarkısı: Post Malone - Hollywood's Bleeding

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Venira

Yatağımın üstünde uzanıyordum, tavana bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yatağımın üstünde uzanıyordum, tavana bakıyordum. Omae'ye geleli 5 gün olmuştu. Saray hatırladığım gibiydi ama insanlar değildi. İnsanlar garip bir his veriyordu, güvenmek içimden gelmiyordu. Kendimi bir köşeye sıkıştırılmış gibi hissediyordum, bu his korkunçtu. Ablam ve Abrek için her şey yolunda gözüküyordu. İnsanlarla konuşuyorlar, şakalaşıyorlardı. Azamet'e benden daha iyi katlanıyorlardı. Ben ise yabani kalmıştım. Bir şekilde içimdeki nefreti bastırmalıydım. Abrek gibi davranmam lazımdı. Her an nefretimi gösterirsem Azamet beni bu sarayda asla tutmazdı. Gerçi ablamla bana olan bakışını anlamıştım. Bizi ciddiye almıyordu. Geldiğimiz ilk günden itibaren ilk önce ablam yerine Abrek'e sarılması bizim onun gözünde damızlık kısrak olduğumuzu göstermişti. Bizi satacaktı, bu belliydi. Bundan korunmamız lazımdı.

Nasıl olacağını ise bilmiyordum. Kaderimin bir kişi dudaklarının arasından çıkacak söze bağlı olmasından hoşlanmıyordum. Lussamus kurallarına göre bir kızın evliliğini ailenin erkekleri belirlerdi. Çıkar evliliklerinden dolayı oluşan bir kuraldı. Aşk evlilikleri elbette vardı ama çıkar evliliklerinin önüne geçecek kadar değildi. Benim evleneceğim kişiyi amcam yerine Abrek'in belirlemesini tercih ederdim. Abrek'in bize karışacağını düşünmüyordum. Karışmaması en normal olandı. Toplumun bu saçma dayatmalarına uymak zorunda değildik. Ablam istediği biriyle evlenirdi, ben ise Zictar ile evlenirdim. Amcam eminim ki kendi çıkarlarına göre bizi gönderecekti. Bundan hiç kuşku duymuyordum.

Kapım tıklandığında oturur pozisyona geçtim. Gel sesimle içeri Elinda'nın nedimelerinden bir kız gelmişti. Kraliçe'nin beni çağırdığını, sohbet etmek istediğini söylemişti. Geliyorum, kapıda bekle dedikten sonra kapıyı kapatmıştı. Elinda bizi tanımak istiyordu. Ona da güvenmiyordum. Amcamdan hoşlanmıyor olabilirdi ama bize karşı dostça davranacağının garantisi yoktu. Saçlarımı düzelttikten sonra odadan çıkmıştım. Nedime ile Kraliçe'nin çay davetlerini düzenlediği oturma salonuna gelmiştik. Gösterişli avizesi kabartmaları olan tavandan sarkıyordu. Duvar gül kurusu renginde boyanmıştı, yerde Saevthas halıları serilmişti. Krem rengi koltuklar üzerinde Kraliçe'nin nedimeleri otururken kimi nedimeler yerlerde olan minderlerde oturuyordu. Duvarlarda tablolar olması dikkat çekiciydi. Gerçi Elinda'nın resme olan ilgisini öğrenmiştim. Sarayda küçük bir odayı kendi resim odası yapmıştı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin