Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 07.03.2022 (00:27)
Bölüm Şarkısı: Mabel - Don't Call Me Up
İyi Okumalar!
✵
Lussamus Krallığı - Omae
Tamerin
Sabırla bekliyordum. Üstümde gezinen dumanlı çanağın çekilmesini istiyordum ama bir anda olacak bir şey değildi. Arkadaşım ve destekçisi inatçıydı. Böyle bir şeye gerek yoktu ki! Bir keresinde kocam büyücüydü, terslik olsa anlardı. Tedbir denilerek üstümde tütsü yakılıyordu. Ciğerlerime çektiğim duman beni öksürtmüştü. Öksürmem pek onların ilgisini çekmemişti. Esthere çanağı kafamın üzerinde gezdiriyor, Elinda'ysa bir şeyler mırıldanıyordu. Olan bana oluyordu.
Bunun nedeni de bendim. Tuhaf tuhaf rüyalar görmem üzerine Esthere tütsü yakma kararı almıştı, Elinda bunu desteklemişti. Gördüğüm rüyalara gelirsek hep kabustu. Yanan şehirlerden kaçıyordum, kan dolu yolda yürüyordum. Kömürleşmiş bedenlerin saldırısına uğruyordum. Esthere'ye göre bu uğursuz bir gücün eseriydi. Bunun için hemen tütsü yakmalı, o uğursuzluğu kovmalıydı. Kaveh'e anlatmaya fırsat bulamadan kendimi bu halde bulmuştum. Btimesini bekliyordum. Tuhaf olan şey Esthere'nin tütsüsü sayesinde bir rahatlama meydana gelmişti. İçimdeki huzursuzluk akıp gitmişti.
Esthere çanağı kafamdan çekmiş, sehpaya koymuştu. Yanan tütsünün içine kırmızı bir ip atıp mırıldandı. Ona dikkatle bakıyordum."Ne oldu, ters bir şey mi var?" dedim.
Esthere yanan ateşe bakarak "Birileri başarısız bir büyü girişiminde bulunmuş, Tamerin. Onu temizliyorum." dedi. Derin bir nefes alıp başımı iki yana salladım. Bu durum beni hiç şaşırtmazdı zira hoşlarına gitmeyecek şeyleri sık dile getirir olmuştum.Bana karşı olanlar buna girişebilirdi. İnsanların büyü konusunda cesaretleri artmıştı. Sebebi Tavigan'la olan soğuk ilişkiden kaynaklıydı. Bağlıymışız gibi gözüksek de içten içe kopmayı arzulamam bazı konularda esneklik sağlıyordu.
Düşmanlarımı sinirlendiren konuysa köleliği artık kaldıracak olmamdı. Her şeyin oturduğuna inanıyordum. Bu konuyu sık sık senatoya dile getirince cezalandırılmam gerektiğine inanmış olacaklardı ki, bana büyü yapmaya kalkışmışlardı. Aptallar! Anlaşılmayakmış gibi düşünmeleri komikti. Yaptıkları beni vazgeçirmeyecekti aksine daha da hırslandırmıştı. Güzel güzel kabullenmek istemiyorlarsa ben onlara yapacağım şeyi biliyordum. Kim olduğumu ve neler yapabileceğimi unutmuş gibi davranmalarının bedelini ağır ödeyeceklerdi. Hayatın öğrettiği en güzel ders, zekanın yaşattığı olmuştu. Yaşamıştım bunu, zekamla hayata tutunmuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...