Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 07.05.2021 (23:57)
Bölüm Şarkısı: Cihan Mürtezaoğlu - Bir Beyaz Orkide
İyi Okumalar!
✾
Lussamus Krallığı - Omae
Tamerin - (Yaş:22)
Tamerin
Bu mektubu yazıyorum çünkü emin olmak istiyorum. Artık beni düşünmediğini, benden soğuduğunu bilmek istiyorum. Hala beni düşünüyorsun diye korkuyorum. Abrek ile işlerin yolunda gitmediğinin farkındayım. Onunla olan mutsuzluğunu bana sıçratmanı istemiyorum. Lütfen, benden uzak dur. Biz bir gençlik rüyası yaşadık ve bitti. Ne sen aynı sensin, ne de ben aynı benim.
Sen bir ülkenin kraliçesi olarak sorumluluk sahibi olurken ben ise kendi ülkemin askeri oldum. Kılıcımı ülkeme adamış durumdayım ve bunun bozulmasını hiç istemiyorum. Senin hayatıma geri gelerek dikkatimin dağıtmandan oldukça korkar haldeyim. Düzenimi senin uğruna bozmayı istemiyorum. Ben artık Saevthas'a ait oldum, sen ise Lussamus'a. Kaderlerimiz farklı, yollarımız farklı. Bu nedenle beni düşünme, beni kalbinden ve ruhundan sil.
Ben burada mutluyum. Bulunduğum konum oldukça iyi. Abimden bile daha çok saygı duyulacağıma inanıyorum. Dijan oldukça nazik ve mükemmel bir kadın. Beni seviyor, ben de onun bu nezaketini seviyorum. Hayatımdaki tutkudan vazgeçmenin aslında ne kadar iyi olduğunu onunla evlenince gördüm. Şimdi ona iyi bir eş, oğlumuza iyi bir baba olma derdindeyim. Üstelik bir kız çocuk hayalini de kuruyorum. Bu mutlu tablonun senin yüzünden bozulmasına izin veremem.
Umarım söylediklerimi anlamışsındır, bizim bundan sonra birlikte olmayacağımızı görmüşsündür. Şunu bil, seninle yaşadığım aşk güzel bir aşktı. Tutkulu ve heyecanverici. Tatlı bir hatıra olarak hatırlayacağım.
Kan Tanrıçası'nın dediği gibi mutluluk hep acından gelir, Tamerin. Sen benim için acı oldun ama mutluluğu buldum.
Sevgilerle Lussamus Kraliçesi
Saevthas Prensi
El'Kaveh Rekistaan
Ağlamamak için dudaklarımı birbirine bastırmıştım. Yazılan sözler keşke Kaveh'e ait olmasa diyebilseydim ama onun cümleleriydi. Kelimeleri, onun kelimeleriydi. Mektubu bıraktım, arkama yaslandım. Yaşlarım ise serbest kalmıştı. Açıp okumayacaktım, neden okuyordum ki? Okuyup ne elde edecektim? Aşk sözleri mi duyacaktım? Aptal, Tamerin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Fiction HistoriqueWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...