Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 20.11.2021 (23:47)
Bölüm Şarkısı: Deftones – 976-EVIL
İyi Okumalar!
✾
Saevthas Krallığı - Khahra
Tamerin- Yaş:25
Kollarımı kavuşturmuş halde dışarı bakıyordum. Sinirle "Buraya gelmek, en başından beri hataydı. Sandığım kadar güçlü değilmişim." dedim.
Gazap'ın Oğlu "Buraya gelmenin zamanıydı, Tamerin. Gelmemiş olsaydın zayıf kalırdın. Bazı şeyler gördün diye hata olduğunu düşünme."
"O zaman neden hala içim acıyor, bunun cevabını verir misin?" dedim ve ona döndüm.
Gazap'ın Oğlu rahat bir şekilde yatağımda oturuyordu. Bacak bacak üstüne atmış, kavruk ellerini dizinin üstüne koymuştu. Koyu gözleri üzerimdeydi. Tek başıma burada düşünürken yanıma gelmişti, konuşuyorduk. O da olmasaydı kime açık açık konuşabilirdim, değil mi? Tuhaf bir şekilde hislerimi anlıyor, direk yüzüme diyordu. Böyle birisiyle konuşmak rahat olurdu.
Buraya gelmeyi istemiştim. Çünkü çözülmesi gereken sırlar, cevaplanması gereken sorular vardı. Gerçek ve yalan birbirine girmişti. Bir tarafta bana elini uzatan, o eli tutarsam her şeyimi kaybedecekmişim gibi hissettiğim Paiman vardı. Bana olan sevgisinden kuşkum yoktu ama sakladığı sırlar, bana dair planları ona karşı güvenmeme engeldi. Diğer tarafta ise geçmişin kapanmayan defteri Kaveh vardı. Ona dair birçok şey duymuştum ve yazılı olarak gelmişti. Paiman bile demişti. Fakat Kaveh'in konuşmaları anlatılanlardan ve yazılanlardan çok farklıydı. Üstüne üstlük ona Paiman'dan daha çok güveniyordum ama emin olamıyordum. Bu düğümü çözmenin en kolay yolu Khahra'ya gelmek gibi görünmüştü gözüme. Ne olacaksa burada olsundu.
Khahra'da olmak zor olmaz gibi gelmişti. Ben güçlüydüm, burada olan kimseye bir şey hissetmezdim. Ne büyük bir yanılgı! İçim içimi yemişti Dijan ve Kaveh'i yan yana gördükçe. Kalbimde derin bir sızı vardı. Bazı şeylerin bittiğini düşünerek kendimi kandırmıştım. Çözümü de yoktu. Dijan hep gözümün önüne getiriliyordu ve bu bilinçli bir hareketti. Paiman yapıyordu. Kaveh'in zinciri olduğunu bana her seferinde hatırlatıyordu. Kendisi dışında bir seçim yokmuş gibi davranıyordu. Bu bir savaştı ve kazanmak zorundaydım. Ben ne dersem o olmalıydı. Bir başkasının benim adıma karar vermesine izin veremezdim. Bu benim tabiatımda yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Tiểu thuyết Lịch sửWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...