Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 25.10.2021 (00:09)
Bölüm Şarkısı: Pomme - On brûlera
İyi Okumalar!
✾
Lussamus Krallığı - Omae
Paiman
Öfkeyle fırlatılan yastıktan kurtulabilmek için sağa doğru kaymıştım. Yastığın bana isabet edememesi atan kişinin topuğunu yere vurmasına neden oldu.
"Sen beni ne olarak görüyorsun? Sana çocuk verecek olan bir araç mıyım? Bunun için mi benimle evlenmek istiyorsun?" diye bağırdı genç kadın.
Gözlerindeki öfke ateşi kontrol edilemeyecek kadar güçlüydü. Dudakları incelmiş, gerilmişti. İncecik beline ellerini koymuştu. Başı dikti, korkusuz duruyordu. Meydan okuyan havası onu daha ateşli gösterse de şimdi sakinleştirmek zorundaydım. Yanlış anlaşılmadan dolayı aramızda bir tartışma çıkmıştı. Her çift bunu yaşamaz mıydı? Yaşardı. Sakin bir şekilde bunu çözecektim.
"Tamerin, Dabeer ile konuşmalarım basit bir şakalaşmadan ibaretti. Abartıyorsun." dedim.
Tek kaşını aldırdı, bana baktı. Öfkeyle "Basit bir şakalaşmayı neden tüm saray duydu? Üstelik birçok defa yapılmış olan bir konuşmaymış bu. Duymayacağımı sanıyor olman çok komik." dedi. Dudaklarını bastırdı, başını iki yana salladı. "Neden beni küçük duruma düşürüyorsun? Burası Saevthas değil! Buradaki hiçbir kadın benim hükmümde basit bir doğurma aracı olarak görülmeyecekken sen beni bu konuma düşüremezsin."
Derin bir nefes aldım. Dabeer beni mahvetmişti. Her şey Dabeer'in Tamerin'in doğurganlığını kanıtlamış olduğunu söylemesiyle başlamıştı. Ben de bunu onaylamıştım. İleride çocuklarınız olur dediğinde neden olmasın ki, Tamerin kendini kanıtlamışken onunla çocuklarımız olur demiştim. Birkaç defa daha bu konuda konuşmuş, Dabeer bir an evvel evlenmemiz gerektiğini söylemişti. Sonrasında Dabeer saraya bu konuşmaları yaymıştı.İkimizin çocuk istediğini ve evliliğin şart olduğu gibi söylemlerdi.. Sırf evlilik kararını hızlı alalım diye yapılan bir hamleydi. Bunu yapmasına göz yummuştum, işe yarar diye düşünmüştüm ama ters tepmişti. Eh, benim gibi bir adamın arada ufak hataları olurdu işte.
Tamerin duyduğu dedikodular karşısında deliye dönmüştü. İlk başta eline geçen her şeyi benden tarafa atmıştı, tiz bir sesle bağırmıştı. Olayı nasıl yumuşatacağım konusunda fırsat vermiyordu. Söylediğim her şeyin bir açığını buluyor, yüzüme vuruyordu. Bu kavgadan sonra Dabeer'le konuşacaktım. Eğer onun yüzünden Tamerin'le aram bozulursa benden çekeceği vardı. Burada son günlerimdi. Tamerin'le aram bozuk bir şekilde ayrılmak istemiyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Tiểu thuyết Lịch sửWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...