2.29 Baş Rahibe✾

263 30 76
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 16.11.2021 (00:25)

Bölüm Şarkısı: Ellem - Kings and Queens and Vagabonds

İyi Okumalar!

Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan

Chaezan

Öfkeyle kalın ciltli kitabı kapattım, derin bir nefes aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Öfkeyle kalın ciltli kitabı kapattım, derin bir nefes aldım.  Aradığımı bulamamıştım. Aklımda takılı kalan sorunun yanıtını bulmak bu  kadar zor olamazdı. Kahrolası kaderi değiştirilenler hakkında yanıt  vardı ama ölümden döndürülenlerle alakalı yoktu. Birde Tavigan  kütüphanesinde her sorunun yanıtı var denilirdi. Büyük bir yalan. Hoş,  daha yasaklı olan kitaplara bakmamıştım ama elimdeki kitap eski bir  kitaptı. Flavia tüm soruların yanıtı bunda derdi. Bunak kadın yanılgı  içindeymiş. Yoktu, yoktu yoktu! Yine de pes etmeyecektim. Bu sorunun  peşinde olacaktım. Cevabı alacaktım.

Ölümden döndürülmeyi araştırma nedenim yine aynı rüyayı görmüş  olmamdı. Tanımadığım, tanımakta zorlandığım, bir çift yine aynı şekilde  tartışıyorlardı. Adam her seferinde aynı cümleleri söylüyordu, kadın her  seferinde deli gibi davranıyordu. Bebekse uyuyordu. Cümleler  ezberimdeydi. Adamla kadının yüzlerini unutsam bile cümleleri  unutmuyordum. Zihnimde dönüp duruyordu. Bir uyarıydı bu. Yaratıcılar  birini tanımamı istiyorlardı ama kimdi? O bebek yaşıyordu, bundan  emindim ama neredeydi? Böylesine nadir bir büyünün gerçekleştiğini  kanıtı olan bu bebek ne yapıyordu, merak ediyordum. Belki de yaratıcılar  onu bulmamı istiyordu. Özel birisiydi sonuçta.

Kapı tıklandı, gel dememle içeri Taishan girdi. Onu şahsi yardımcım  ilan etmiştim. Tören sonrası aldığım ilk karar bu olmuştu. Kendisi bu  görevi layığıyla yerine getiriyordu. Siyahlardan vazgeçmiyordu, çekik  gözlerine sürdüğü külle gözlerini daha dikkat çekici hale getiriyordu.  Buradaki varlığından kimileri memnun değildi ama bu Taishan için önemli  bir şey değildi. Düşmanlarından her daim nasıl kurtulacağını bilen  birisi olduğu içindi. Şimdiyse elinde tozlu bir sandık vardı. Ondan  Flavia'nın mektuplarını bulmasını istemiştim. Flavia ölürken birçok  sırlarla gitmişti. Son sözü ve bana olan son davranışlarını hesaba  katınca bir şeyler olduğu çok açıktı.

Sandığa bakarak "Sonunda arama bitti gibi." diye mırıldandım.

Taishan sandığı önüme koymuştu. Kilidi kırıktı. Benden önce kontrol  etmiş olmalıydı. Sorun değildi. Bu hayatta birbirimizden bir şey  saklamıyorduk. Bıkkın bir sesle "Her şey tamam. Emrin üzerine Flavia'nın  kullandığı her oda arandı, özenle bakıldı. Bu sandığı bulduk. Kırık  olan ahşap döşemenin altında çıktı. Birçok mektup var. Fakat bir-iki  tanesi ilginç." dedi.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin