Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 25.04.2022 (00:08)
Bölüm Şarkısı: Bring Me The Horizon - Can You Feel My Heart
İyi Okumalar!
✵
Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan
Chaezan
Karşımdaki adama bakıyordum. Büyük bir hayranlık ve aşkla. Benim onu izlediğimin farkında değildi, yemeğini yiyordu. Yaptığım büyü sonrasında gözüme daha farklı gözüküyordu. İstediğim gibiydi. Kül sürülü gözleri dikkatliydi. Neşeyle konuşuyor olsa bile içten içe yanımızdakini ölçtüğünü görüyordum. Sorduğu soruları takdir ediyordum. Yanımda olması ne kadar doğruydu. Yalnız kalmadığım için yaratıcılara şükrediyordum. Öte yandan savaşımda büyük bir güç olacaktı, hissediyordum.
Misafirimiz için Ztin yemeklerini soframıza donatmıştık. Kurulan yer sofrasında çeşit çeşit yemek vardı. Yosun salatası, pirinç topları, siyah fasulyeli makarna ve daha birçok yemek. İçki olarak pirinç şarabı vardı. Minik porselen bardaktaydı. Yavaşça yudumlayıp gülümsedim. Kraliyetin özel ürettiği şarabın soframda olması komikti. Dahou'nun bana yakınlaşması çabası işte. Bardaktaki şaraba bakmıştım. Bu şarap, Lee ailesine özel olarak üretilirdi. 7. Kral Lee Makcang, alkole bağımlı birisi olarak bilinirdi. Kendisinin özel olduğuna inan bu adam, kendisi ve soyu için özel bir içki üretilmesini istemişti. Başarmış mıydı, evet. Bu şarabı sadece Lee hanesi içebilirdi. Kirli beyaz rengindeydi, sütlüydü ve dibinde çökelek vardı. Keskin bir tada sahipti. Tarifi saklıydı. Eğer birisine bir bardak bu içkiden ikram ediliyorsa da dostluk nişanesi olarak adlandırılırdı. Benimkisi bir bardaktan fazlasıydı, bir fıçı gönderilmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...