Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 12.07.2022 (00:43)
Bölüm Şarkısı: Conan Gray - family line (Şarkıyı dinlemenizi tavsie ederim, bana Chae'ye hatırlatıyor.)
İyi Okumalar!
✾
Ztin - Saokun
Chaezan
Gazap Tanrısı, adaletsiz olan bu yerde güçlü kalabilmemi sağla
Elimdeki inci tespihi yavaşça çeke çeke en başa gelmiştim.
Kül Tanrıçası, sadakatsiz olan bu çorak yerde sadık insanları benim çevremle sar.
Bir kez daha tespihin boncuklarını çekmiş, en başa gelmiştim. Her bir turda yaratıcılara yakıyordum. İhtiyacım olduğunu hissediyordum.
Fırtına Tanrısı, cehaleti bilgelik sanan bu kör insanların karanlık cehaletinden beni koru.
Derin bir nefes aldım. Bir kez daha aynı şeyi yaptım. Tespihimi yavaş yavaş çektim. Her bir boncukta aynı cümleyi söylemiştim. Şimdi sıra Kan Tanrıçası içindi.
Kan Tanrıçası, zalimliği merhamet sanan bu kör kalplere gerçeği öğretmeme izin ver.
Tespihi bıraktım, gözlerimi açmıştım. Karşımda yanan dört muma bakıyordum. Yaratıcılar her daim benimleydiler. Onların güçlerini yüreğimde hissediyordum. En zor anımda bana yol gösteriyorlardı. Ben onların sadık hizmetkarıydım. Onlar adına hareket etmek, benim sorumluluğumdu. Ruhumu iyileştirmek veya güçlendirmek için kimlere sığınacağımı çok iyi biliyordum. Özellikle bugünlerde bunu sık sık yapmak zorundaydım. Zira bulunduğum yerden hoşnutsuzdum. Sebebi de çok açıktı. Yıllar sonra kovulduğum ülkeye geri dönmüştüm, üstelik bir hükmeden olarak.
Her şey kolay olur sanıyordum. Rahat geçer. Fakat düşündüğüm gibi olmamıştı. Sebebiyse insanların bana olan bakışlarıydı. Geldiğim günden bugüne hep bir soğukluk, hep bir kınama vardı. Ayıp bir şey yapmışım gibi. Oysa benim bir şeyim yoktu, bir ülkenin yöneticisi olarak gelmiştim. Neden bu soğukluk vardı? İşte bunu anlamıyordum. Çözmek istesem dahi çözülemiyordu. Taishan'a göre piç olmamdan alakalıydı. Ben ne olursam olayım insanların aklında her daim Komutan Seojin'in piç kızı olarak kalacaktım. Ne büyük bir acıydı bu! Beni öfkelendirse de burada kalmak zorundaydım. Bir süre kalacaktım, hedefime ulaşıp gidecektim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficção HistóricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...