2.6 Kalplerin Savaşı✾

346 40 119
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 21.05.2021 (23:01)

Bölüm Şarkısı:  Ruelle - War Of Hearts (Acoustic Version)

İyi Okumalar!

Saevthas Krallığı - Khahra

Paiman

Yanımda uyuyan cariyeye bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Yanımda uyuyan cariyeye bakıyordum. İsmi aklımda bile değildi, neydi adı? Benim için sadece bir araçtı, tıpkı benim onun için araç olduğum gibi. İkimizin amaçları başkaydı. O yükselmek istediği için benimle yatmıştı, ben ise bir evladım olması için onunla beraber olmuştum. Birbirimiz için araç iken adlarımızı hatırlamamak hiç sorun değildi. Khahra'nın gerçeği buydu. İnsanlar araçlara dönüşebilirdi, bundan asla çekinmezdik.

Beyaz teni, siyah saçları, dolgun dudakları vardı. Minyondu, yuvarlak hatlıydı. Kışkırtıcı dansı etkilemişti. Annemi susturabilmek adına onu bu gece odama almıştım. Başka erkeği aşk konusunda heyecanlandırabilirdi, bundan asla şüphem yoktu ama benim için böyle bir şey olmamıştı. Fiziksel bir heyecandan öteye gidememişti. Gözlerimi kapatıp başka birisini düşlemek daha kolaydı. Bu cariyeden daha uzun boylu, daha ince ve teni buğday. Gözleri ise koyu ve davetkar. Dudakları öpülesi. İşte bu benim için fiziksel bir heyecanın ötesiydi. Yaratıcılar benimle dalga geçiyor olmalıydı.İmkansız bir düşe kapılıyordum. Bir daha asla olmaz derken bambaşka bir diyardaki bir kız beni bulmuştu. Kendimi kontrol etmem gerekliydi. Kontrolü kaybedince başıma ne geldiğini biliyordum. Kontrolü kaybedince ne hissettiğimin farkındaydım, şimdi buna bir kez daha izin veremezdim.

Yanımdaki kız kıpırdandı, gözlerini yavaşça araladı. Cilveli bir tebessümü yüzüne takınmıştı, yapmacıklığı çok belli oluyordu. Fiziksel heyecanın aşka geri dönüşeceğine dair umudu fazlaydı. Yersiz bir umuttu. "Günaydın." diye mırıldandım.

Kız cilveyle "Günaydın Prensim!" dedi. Benim yanıma yaklaşmış, başını göğsüme yaslamıştı."Ne kadar güzel bir geceydi."

"Evet, evet hoştu."

"Eminim ki bir bebeğimiz olacak. Bu ülkenin geleceği benim rahmim de can bulacak."

"Bunun için gidip dua edersin. Şimdi izin verirsen banyoya gireceğim."

"Size eşlik etmemi ister misiniz?"

"Gerek yok. Hatta kahvaltıda da tek başıma olmak istiyorum, tek başıma kalmaya ihtiyacım var." dedim. Kızın yanından kalktım, o sözlerime bozulsa bile umurumda değildi. Yalnızlığa ihtiyacım vardı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin