Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 20.03.2022 (00:12)
Bölüm Şarkısı: Evanescence - Going Under
İyi Okumalar!
*rei-nia Chae'nin en büyük destekçisine bu bölümü ithaf ediyorum! ^^ Umarım kaos ihtiyacını karşılarım.
✵
Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan
Chaezan
Gazap Tanrısı duysun sesimizi, göstersin bize adaletini.
Kül Tanrıçası hissetsin yüreğimizi, hissettirsin sadakatini.
Fırtına Tanrısı dokunsun yüzümüze, öğretsin bilgeliği.
Kan Tanrıçası kessin derimizi, duyursun zalimliğini.
Duyun bizi, görün bizi, hissedin bizi.
Yolunuz yolumuzdur.
Hakikatiniz uğruna canlar alırız, canlar veririz.
Gür bir sesle duayı okumaya özen göstermiştim. Rahipler ve rahibeler benim peşimden tekrar etmişti. Son cümleyi ben eklemiştim, itirazları olmamıştı. Şaşkınlıkla memnuniyet arasında gidip gelmeler fazlaydı. Bana uzatılan gümüş kadehi aldım, havaya kaldırdım.
Kudretli bir sesle "Ben Tavigan'ın Baş Rahibesi Chaezan. Lütfen, kardeşlerim. Tüm insanlığın hakikate ulaşması için dua edin. Sizin dualarınız bu kadehe akacak. Kadehin içindeki su, sizlerin dualarınızın gücü olacak." dedim.
Mağrur bir tavırla dizlerimin üstüne çökmüş, oturan kalabalığa doğru kadehi uzattım. Mırıltılar yükselmiş, kubbeyi doldurmuştu. Mırıltıların tatlı bir melodi oluşturmuştu. Buradaki her yürek, 4 Yaratıcı için vardı. Kutsal olan tek yola için savaşacaklardı. Bunu hissediyordum. Arkamdaki davul vurulunca mırıltılar kesilmişti. Arkama baktığımda Stoyan'ın mavi gözleriyle karşılaştım. Başımı hafifçe salladığımda yanıma geldi.Zarifçe ayağa kalkıp gülümsedim.
"Şimdi bu suyu Tavigan'ın ruhları olan ben ve Stoyan içeceğiz." dedim. İlk önce ben içtim. Su içimi ferahlatmıştı. Kadehi Stoyan'a uzattım, bir dikişte bitirmişlerdi. İşte bu kadardı. Gösteri bitmişti.
Bir gösteriydi bu. Diğerleri dini tören dese bile gerçek benim için buydu. Dışarıdan gelen elçiler için yapılmıştı. 4 Yaratıcı inancının gerçekliğini gösterebilmek adına dolunay ritüelini bir törene dönüştürmüştüm. İnanca göre dolunay zamanları yaratıcılar bize yakın olurdu. İsteklerimizi daha sık duyarlarmış. Tavigan'da dolunay zamanları bu nedenle önemli oluyordu. Zahtery'den gelen elçiler olunca işi birazcık abartmayı tercih etmiştim. Onları inanca çekmem lazımdı. Doğru olan tek dine. Onların inancı, hakikati onlara sunmuyordu. Yetmeyen yerine ruhlarını günaha boğuyordu. Gerçeğe davetti. Uymazlarsa yaşayacaklarından ben sorumlu değildim, onlardı. Gerçeğe sırtını dönenlerin sonu gelmeliydi. Bu dünya gerçeği kucaklayan, gerçek uğruna ölebilen insanların yeri olmalıydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficção HistóricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...