Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 09.03.2021 (00:01)
Bölüm Şarkısı: Post Molone - Die for you
İyi Okumalar!
*1. Kısmın son Saevthas bölümüdür. 2. kısımda bol bol göreceğimize emin olabilirsiniz. Ufak bir spoiler olarak 2. kısımda sadece Kaveh değil, Paiman bakışıyla da Saevthas'ı göreceğiz.😏
❈
Saevthas Krallığı - Khahra
Kaveh
Eşyaların yerleştirilmesini kontrol ediyordum. Yeni evim olmuştu. İstediğim gibi saraydan kopmuştum. 2 katlı olan bu köşkte kendi küçük krallığımı ilan edecektim. Klasik bir Saevthas eviydi. Ahşap oymalı dış kapıdan içeri girildiğinde bir avlu karşılıyordu. Avluda oturma çardakları, yemek yapma alanı ve bahçe bulunuyordu. Geniş bir avlu olmasını ve önemli odaların bu alana bakmasını tercih etmiştim. Odalar büyük ve ferahtı. Eşyaları ise Saevthas zevkine uygun seçmiştik. Evet, Dijan ile beraber eşyaları belirlemiştik. Sonuçta evlenme kararı almıştık, aynı evi paylaşacaksak beraber bir şeyler seçmemiz gerekliydi.
Dijan ile evlenme kararını almak, beni zorlamıştı. Sebebi çok açıktı. Tamerin'e olan hislerim beni zorlar iken Dijan'ı mutsuz etmek istemiyordum. Tamerin'i sever iken başkasıyla evlenmek beni sarsmıştı ama mecburdum. Kendi önüme bakacaksam ve güçlenmek istiyorsam yapmalıydım. Güçlenmek için Dijan ile yapacağım evlilik harika bir fırsattı. Mecburdum. Yaşamak istiyordum, ezilmek istemiyordum. Her şeyden önemlisi ise abime karşı dik durmak istiyordum. Dijan'a âşık olmasam bile evlenecektim. Bu kararımı ilk açıkladığımda herkes çok sevinmişti, doğru bir karar aldığım söylenmişti. Bu doğru kararın bana mutluluk getirmesini çok istiyordum. Dijan'a âşık olmasam bile bu evliliğin bir hapis hayatı olmasını istemiyordum. Saygı ve sevgi olduğu sürece her evlilik yürürdü.
İşçiler gittikten sonra tek tek odaları dolaştım. Hepsi çok iyi olmuştu. Salona geldiğimde ise Dijan'ı gördüm. Tamerin gibi uzun boylu değildi, ufaktı. Kahverengi saçları açıktı. Siyah, kolları tül olan elbise giymişti. Aynı zamanda omuzlarını saran tül siyah şalı vardı. Kulağındaki uzun gümüş küpeler benim hediyemdi. Sürmeli gözleri ışıl ışıldı, umut dolu. Ellerimi iki yana açmış "Evimiz çok güzel olmadı mı?" dedim.
Dijan gülümseyerek "Fazlasıyla güzel oldu. Evimizde ağırlayacağım misafirler için sabırsızım." dedi. Yanıma gelmişti, gözleri bendeydi."Bizi çok güzel bir gelecek bekliyor."
"Buna ben de inanmak istiyorum." diye mırıldandım. Koltuğa oturduğum zaman yanıma oturmuştu. Elimi, ellerinin arasına almıştı.
"Kaveh, neden düşüncelisin? İçine sinmeyen bir şey mi var?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Fiction HistoriqueWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...