1.35 Büyük Günah❈

335 41 95
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 01.03.2021 (00:04)

Bölüm Şarkısı: Billie Eilish - everything i wanted

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Abrek

Tamerin alnıma masaj yaparken gözlerimi kapatmıştım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Tamerin alnıma masaj yaparken gözlerimi kapatmıştım. Başım ağrıyordu, amcamla tartışmıştım. Ablam Venira'nın Ztin Prensi ile evlenmesini istiyordu, bunun için ablama baskı yapmamı söylemişti. Ablam karar verecek, ben karışamam dedikçe delirmişti. Ablam bir koyun değildi. Evet, arada ona bu tehditleri savuruyordum ama onu seviyordum. Şu an aramız kötü olsa bile onu korumaktan ve sevmekten vazgeçmeyecektim. Yaptığı yanılışa rağmen o benim ablamdı. Büyük ablamdan bile daha yakındı. Beraber büyümüştük, birbirimizi korumaya çalışmıştık. Reme'deki küçük evimizde korkmamak adına çeşit çeşit oyunlar uydurmuştuk. O zamandan bugüne kadar ona olan sevgimden hiçbir şey değişmemişti.

Lavanta kokusu beni rahatlatmıştı. Aslında şu an baya iyiydim. Tamerin benimle çok güzel ilgileniyordu. Aramızın bu kadar iyi olacağını ben bile tahmin edemiyordum. Her şeyin ortaya çıkmasından dolayı olabilirdi. Aramızda hiçbir şey saklı değildi, bu iyi bir şeydi ama Tamerin'e fazlasıyla güvenmemem gerektiğini hissediyordum. Aklımda sürekli başka birisini bulursa beni aldatır mı düşüncesi vardı. Bu şüpheyi bastıramıyordum. Kaveh benden asla iyi değildi, olamazdı ama Tamerin onunla bir şeyler yaşamıştı. Kaveh yoktu, geri dönse Tamerin'in ona bakmasına asla izin vermezdim. Fakat ya başka birisi olursa şüphesi vardı. Bu şüphe zaman içinde ölürdü, bunu istiyordum. Tamerin'in bana olan davranışlarını gördükçe öleceğine inanıyordum. İnanılmazdı! Reme'deki Tamerin ile Omae'deki Tamerin arasında fark vardı. Bir keresinde benimle ilgileniyordu, ablalarımdan bile daha çok düşüncelerime önem veriyordu. Kendince öneriler sunuyor, benim düşüncelerime katkı sağlıyordu. Ayrıca harika bir sevgiliydi. Geceleri vakit geçirirken hayallerimden fazlasını yaşadığımı hissediyordum.

"İyi misin, hayatım?" dedi. Gözlerimi açtım, kara gözlerini gördüm. Derin bakışları bana bakarken gülümsedim.

"Ellerinin şifası beni rahatlattı." diye mırıldandı.

"Bir arkadaşımdan öğrenmiştim. Çalıştığı evdeki efendisine lavanta yağı ile sık sık masaj yapardı. Bana da öğretti, ileride işine yarar demişti."

"Her gün bunu yapmanı isteyebilirim."

"Sen iste, birçok şey yaparım." dedi.Sonra eğilmiş, öpmüştü."Seni mutlu etmeyi seviyorum, Abrek."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin