4.7 Kanla Yapılan Anlaşma✤

241 19 34
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 26.02.2023 (23:44)

Bölüm Şarkısı: Dove Cameron, Khalid - We Go Down Together

Lussamus Krallığı - Omae

Paiman

"Söylesene tatlım, Venira seni nasıl bu zamana kadar delirtmedi? Bunun saklı sırrı nedir?" dedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Söylesene tatlım, Venira seni nasıl bu zamana kadar delirtmedi? Bunun saklı sırrı nedir?" dedim.

Tamerin "Onu bir yabancı olarak görüyorum ve her şey çözülüyor."

"Ah, bir yabancı. Oysa hayatının ilk dönüm noktasında Venira vardı. Bir yabancı olarak görebilmen büyük bir başarı." dedim ve gülümsedim.

Doğru bir soruydu. Sorulması gereken bir soru. Venira'nın varlığı Tamerin'i gergin bir hale getirir diyen kesim çok fazlayken Tamerin ona oldukça ılımlı yaklaşması sarayı şaşırtmıştı. İki kadının geçmişi herkes tarafından biliniyordu. Bu geçmişin kanlı bir sona götürebileceğinden herkes korkuyordu. Bu ihtimale dair hazırlıklar bile yapıldığını duymuştum. Sonuca gelirsek kanlı bir hesaplaşma yerine güç birliğine karar verilmesi herkesi şaşırtmıştı. Nasıl ve neden soruları fazlaydı ama cevap yoktu. Tamerin cevap vermekten kaçınıyordu. Eh, benim gibi özel insanlar biliyordu. Hoş, bu bilgiyi yaymanın bedelinin tatsız bir bedel olduğunu biliyorduk. Zamanı gelince herkes öğrenirdi.

Aslında bu iki kadının savaşmaması herkes adına yararlıydı. Çünkü bana göre bu savaşın sonu olmazdı. Nesilden nesle aktarılan bir mirasa dönüşeceğine kuşkum yoktu. Sonu olsa bile her iki taraf zarar görürdü. Birbirilerinin sonu olurlardı. En iyi ihtimalle birisi yaşasa bile eski gücünde olmazdı. Böyle bir şey olmamalıydı. Ortada daha büyük bir sorun varken güçlerini birbirinin üzerinde kırdırmak yersiz olurdu. Chaezan. Lee Chaezan. Bu kadından iliklerime kadar nefret ediyordum. Nefretim öyle derindi ki, tarifi yoktu. Keşke nefretim bir insan olsa da o kadının boğazını sıksa. O zaman ölebileceğine inanıyordum. Evet, sıradan bir insan değildi. Ölmesi güç deniliyordu ama benim nefretim o kadını öldürürdü.

Tamerin koluma girmiş, bana gülümsemişti. Sakin bir sesle "Biliyor musun, senatörler Venira'nın oğlu Abrek'i görünce neden Delare onunla nişanlanmıyor dermiş." dedi.

"Amaçları ne, yenilmiş bir yemeği bir daha yemek mi?" dedim. Saevthas'ın sözüydü yenilmiş bir yemeği bir daha yemek. Anlamı yaşanan, denen bir durumu tekrarlama isteğiydi.

"Herkes az çok anladı ittifaklığımızı duyuracağımızı. Bunun taçlanmasını istiyorlar. Delare ve Venira'nın oğlu Abrek Turgen. Asla izin vereceğim bir şey değil. Venira'yla ittifak oluyorum diye çocuklarımızın birleşmesine izin verecek değilim."

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin