Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 12.09.2022 (00:13)
Bölüm Şarkısı: Neoni - Paranoia
İyi Okumalar!
*3. kısım son Chae bölümüdür!
✵
Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan
Chaezan
İnsanlar yükselirdi. Kimileri zirveye en kolay yoldan çıkardı. Kolay yolun örneği de çoktu.Evlilikle, kan bağıyla, hileyle gibi çoğaltılabilirdi.Kimileri zirveye öyle kolayca çıkamazdı. En zor yollardan geçerdi, ayaklarına dikenler batardı. Zor yolların da örneği fazlaydı. En sefil kanı taşımak, hep yürüdüğü yola engel konulması gibi. Sonuç olarak zirveye ulaşılırdı. Zirveye ulaşmakla her şey bitmiyordu. Keşke bitseydi, keşke zirvede kalmak için verilen savaş aynıydı. Kolay yoldan çık veya zor yoldan, her şekilde aynı savaşı veriyordun. Kimse bu konuda üstün veya ayrıcalıklı değildi.
Zirveden düşünce olanlar acımasızcaydı. Etini koparmak için bekleyen sırtlanlar gibi çevreni sarıyorlardı. Hangi biriyle savaşacaksın, hangi birine karşı koyacaksın? Yaşamak için ne yapabileceksin? Bir yerden sonra tıkanma olacaktı. Tıkanınca ya kendi sonunu kendin tayin edeceksin ya da seni parçalayanlara bırakırsın. Her türlü sona gelinince nasıl olacağı bana göre pek düşünülecek bir şey değildi. Mesela kuzenim Lee Dahou. Ztin'i kaybetmişti, güçten düşmüştü. İnsanlar onu bu şekilde anacaktı, inithar etmesiyle değil. Kimse bu ayrıntıya takılmazdı, sonuç önemliydi. Hanedanlığın intiharı bile anılmayacaktı. İnsanların gözünde kaybeden ailelerdi onlar. Yaşam veya ölüm bir şeyi değiştirmiyordu.
Peki her şeyini kaybetmene rağmen kaybolmak ne anlama geliyordu? Bu soru beni düşündürüyordu. Net bir zafer hissi veremiyordu, huzursuz bırakıyordu. Bir boşlukta kalakalmış gibi. Zirveden düştü diyorsun ama bir yerden tutunmuş, uçuruma tam anlamıyla düşmemiş gibi geliyordu. Tırmanırsa zirveyi geri alırdı. Çok tedirgin ediyordu. İşin garibi bir şekilde kaybolanı ortaya çıkaramıyordum. Hani ben güçlüydüm, neden gücümü kullanamıyordum? Bu haksızlıktı. Çok ağır haksızlık. Yaptığım şey 4 Yaratıcı'ya saygısı olmayana ders vermekken engellenemezdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Historical FictionWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...