3.27 Ölümün Soğuk Kollarında✵

244 22 30
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 26.06.2022 (00:02)

Bölüm Şarkısı: Beethoven - Moonlight Sonata but it's ATTACK ON TITAN STYLE (Rumbling Sonata)

*3. kitabın son bölümlerine adım adım yaklaşırken yorumlarınızı, düşüncelerinizi görmek benim için çok önemli. Tepkilerinizi paylaşmaktan çekinmeyin. :)

İyi Okumalar!

Naymahaen-Petur

Bartan

Venira'nın  büyücü halleri bana her daim garip gelmiştir

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Venira'nın  büyücü halleri bana her daim garip gelmiştir. Büyük bir ciddiyet  yüzünde oluşuyordu. İtiraf etmeyelim, yüzü korkutucu geliyordu. Donuk  bakışlar, incelen dudaklar ve soğuk bir ses. Venira'yı sanki başka bir  güç ele geçiriyordu. Genellikle onu büyücülükle uğraşırken izlememeye  çalışırdım. Her daim tanıdığım Venira'nın aklımda kalmasını istediğimden  dolayıydı. O bu kararıma saygı duyardı. Şimdi işler farklıydı.

Onun  büyü odasındaydık. Renk renk mumları yanıyordu. İçeride lavanta  tütsüsünü yakmıştı. Kurutulan lavantaları beyaz bir ipe sarıp gümüş  kaseye atmıştı. Kötü duyguları kovmak, iyiyi çağırmak içindi. Yere  serdirdiği halının üstüne attığımız minderlerin üstüne oturmuştuk.  Aramıza kırmızı kadife kumaş sermişti. Kumaşın üstüne birkaç taş  atmıştı. Kuvars ve akik. Elindeki kartları kararken gözleri kapalıydı.  Buraya gelme nedenimiz çok farklı olmuştu. Ülkenin geleceği hakkında  konuşurken neden kartlara sormuyoruz demişti ve bir anlık saflıkla kabul  etmiştim. Kendimi bu ortamda gerilirken bulacağımı düşünmeden  yanıtlamıştım.

Venira başını hafif sağa yatırdı, bir şeyler  mırıldandı. Ardından kartları önümde yaymıştı. Narin elleriyle kartları  seçecekken bana bakmıştı."Kaç kart seçmemi istersin?" dedi kısık bir  sesle.

"7 kart seçmeni isterim. Naymahaen'in bayrağında 7  yıldız var, 7 aileyi temsilen.Madem Naymahaen'in geleceği için  buradayız, 7 kart seçmen doğru olur." dedim.

"7 kart çok fazla geldi. 4 daha uygun değil mi?"

"4 diyorsan 4 olsun." dedim ve omzumu silktim.

Venira  arkasında yılan çizili kartlarından dört tane seçti, kenara ayırmıştı.  Destesini toplarken bir kart düşüvermişti. Düşen kartı da kenara  koymuştu. Seçilen kartları tek tek kapalı olarak dizmişti. Gergin bir  şekilde bakıyordu. O şekilde baktıkça istemsizce ben de geriliyordum.  Tanrım, niye onu onayladım ki? Bırakalım da yaşayıp görelimdi, ne diye  sınırları zorluyordum? Ahmaklığın diğer adı, benim adım olmalıydı. Her  neyse şu an Venira'ya odaklanmalıydım.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin