1.34 Seni Sevdim❈

313 38 118
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 26.02.2021 (00:15)

Bölüm Şarkısı: Kodaline - Take Control

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Venira

Ablama bakıyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ablama bakıyordum. Oldukça sakin bir şekilde karşımdaydı. Bazen ona imreniyordum. Gerçeklerden oldukça uzaktı, kendi hedeflerine odaklıydı. Hepsinin gerçekleşeceğine inanıyordu. Onun bu haline imreniyordum. Keşke ben de onun gibi olabilseydim. Benim boğuştuğum gerçeklerden habersizdi. Bilmek istiyordu, bu konuda onu suçlayamazdım ama dememek en sağlıklısıydı. Gerçekleri bilseydi tamamen kopardık. Ablam, Abrek'e ve bana kızardı. Tamerin'i ise direk öldürürdü. Başını ezerdi. Sonra kayıplara karışırdı. Daha fazlasını taşıyamam derdi, Omae'den uzaklaşırdı. Ailemizin dağılmaması adına bir şeyleri bilmemesi doğruydu.

Reme'de sanki daha mutluyduk, daha huzurluyduk. Kendi küçük dünyamızda aile olmanın ne demek olduğunu biliyorduk. Omae içinde ise birbirimizden her an uzaklaşıyorduk. Farklı noktalara savruluyorduk. Ablam kafayı Abrek'in kral olmasına takmıştı, bunun için çabalıyordu. Abrek ise kral olmakla ilgili bir derdi yoktu, aşırı rahattı. Kafasındaki plan neydi, bilmiyorum ama bu rahatlıktan hoşlanmıyordum. Kardeşimin derdi Tamerin idi. Tamerin'in açıkladığı o iğrençliğe rağmen onunla olan ilişkisiyle uğraşıyordu. Tamerin yeniden onun kontrolünü almışa benziyordu, araları çok iyi gözüküyordu. Bunu nasıl başardığını düşününce anlamak zor değildi. Abrek keşke bu kıza hastalıklı bir şekilde bağlanmasaydı diyordum. Bu duamın karşılığını görememek beni üzüyordu. Tamerin'i durdurmanın bir yolu olmalıydı ama yoktu. Ona baktıkça kendimi adım adım karanlık bir sona gidiyormuş gibi hissediyordum.

Ablamın adımı seslenmesi ile düşüncelerimden sıyrıldım. Gülümsemiş ve önümdeki fincandan çayımı yudumladım."Beni çağırmışsın." dedim.

Ablam "Seni çağırdım çünkü bu Ztin konusunda alacağın kararda yardımcı olmak istiyorum. Prens Dahou ile konuşma çabasına girmemen, onu sürekli olarak görmezlikten gelmen biraz sıkıcı bir durum olmaya başlamadı mı?"

"Onu istemediğimi anlatmanın en güzel yolu, bu. Prens ile konuşmadım, konuşursam kendimi ona açık verecekmiş gibi hissettim. Ztinliler çok farklı insanlar."

"Venira, ilk başta bu evliliğe sıcak bakmıyordum ama Prens'i inceleyince olabilir diyorum. Ztin'in desteğini alınca Abrek'in karşısında kim durabilir ki?"

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin