2.40 Günahın Çağrısı ✾

317 32 91
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 25.12.2021 (23:58)

Bölüm Şarkısı: Fleurie&Unsecret - For this you were born.

İyi Okumalar!

Tavigan Cumhuriyeti - Tavigan

Chaezan- Yaş:39

Chaezan- Yaş:39

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş yeni batmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güneş yeni batmıştı. Nerede olduğuma dair fikrim yoktu. Yürüyordum. Farklı bir yerde olduğumun farkındaydım. Kurtulmak için çabalamayacaktım. Çünkü olduğum yerde olma nedenim yaratıcılardan kaynaklıydı. Onlar beni buraya sürüklemişti, ruhumu bilinmez bir zamana bırakmışlardı. İzle diyorlardı bana. İzle ve aradığın gerçeklere yanıt bul, Chaezan. Seve seve yapacaktım. Cevapsız kalan sorularımın, cevapları için birçok şey yapmıştım. Şimdi doğru yolda olmalıydım. Aksi halde neden buradaydım, değil mi?

Karşıma o kadın çıkmıştı. Çekik gözleri endişeyle etrafa bakıyordu. Siyah saçlarını toplamıştı. Leylak renginde bir etek, soluk pembe renginde bir gömlek giymişti. Umarım yine o adamla buluştuğu anı görmezdim. Her seferinde aynı anıyı görmek, beni bıktırmıştı. Ezberlemiştim. Her detayı aklımdaydı. Fakat bu sefer farklıydı. Kadının düşüncelerini kendime çekerken fark ettiğim ilk şey onun çaresizliği olmuştu. Hor görülmenin verdiği eziklik ve bıkkınlık yoktu. Çaresizliği üzüntüsüyle karışıyordu. Çığlık çığlığa bağırma isteği uyandırıyor, göğsünü vura vura ağlama isteği geliyordu. Onu üzen şey neydi? Dikkatle bakınca sırtında olan bebekti. Bebekte tek bir hareket yoktu. Korkunç! Daha önceki görümde kadın bundan bahsetmişti. Acaba bebeğini nasıl canlandırdığını mı görecektim?

Heyecanla kadını takip ettim. Onunla girdiğim ormanda ürkmüştüm. Karanlık yavaş yavaş çöküyordu, sis ormanı kaplıyordu. Kadınsa ne korkmuştu ne ürkmüştü. Aklındaki tek şey sırtında taşıdığı ölü bebeği yaşatmaktı. Normal şartlarda bu mümkün değildi. Asla olamazdı ama bu kadın başarmıştı. Nasıl olduğunu çok merak ediyordum. Ölü ruhların geri dönmesi imkansızdı. Çok güçlü bir büyücü en fazla yapacağı büyülerle görüşebilirdi ama uzun süreli bir görüşme olmazdı. Yanımdaki kadınsa daha fazlasını yapmıştı. Ölü bebeği döndürmüştü. Şu an o bebek neredeydi, ne yapıyordu bilmiyordum ama bebeğin de annesi gibi güçlü olduğuna emindim. Araştırmalarım hep bunu söylüyordu Az ama öz bilgi vardı. Yazan her kaynak, ölümden dönen kişinin çok güçlü olduğunu yazıyordu. Çünkü yaratıcılar o ruha yaşama dönebilmesi adına kendilerinden bir parça üflemişti. Kaderleri değiştirilenler gibi fakat üflenen bu parçalar uyumsuzlardı. Deliliğin alameti denilebilirdi. Kimse uyumsuz bir gücü taşıyacak kadar güçlü değildi. Belki de bu nedenle yaratıcılar asla onaylamıyordu ama özgür iradeye karışamıyorlardı.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin