3.9 Kazanmak İçin✵

231 25 20
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 01.03.2022 (00:17)

Bölüm Şarkısı: Ursula Vulpine - Lovers Death

İyi Okumalar!

Naymahaen-Derhen

Bartan

Mavi  gözler bana odaklanmıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Mavi  gözler bana odaklanmıştı. Hiçbir şey onun dikkatini dağıtamazdı. Ben ne  yaparsam yapayım, onun odağı beni yenmekti. Kazanmaya çok odaklanmıştı.  Elindeki kılıcın tahta olmasına sevinmem lazımdı. Söz konusu kazanmak  olunca karşısındaki insanı tanımayan bir yapısı vardı. Onun bu halleri  hoşuma gidiyordu elbette. Gitmiyor diyemezdim. Endişelenmeme neden  oluyor muydu? Biraz. Kazanmak uğruna her şeyini feda etmeye meyilli  yapısı vardı. Bunun ona bir hataya neden olabileceğini gördüğüm gibi  bana da zararı dokunabilirdi. Elimden geldiğince bunu törpülemeye  çabalıyordum.

Elimdeki  sopayı çevirdim, saldırdım. Hızla kenara çekilmişti. Kıvraktı. Bir kez  daha ona saldırdım. Yine kaçmıştı. Dudakları kıvrıldı, bakışlarında  alaycılık hakimdi. Ah, hadi ama! Saldırılarımdan kaçabilmesi onun  kazandığı anlamına gelmezdi. Üstelik şu an benim duygularımı çözümlüyor,  düşüncelerimden bir şeyler anlamaya çabalıyordu. Bir büyücüye karşı  dövüşüyor olmak kötüydü. Onu nasıl kandıracağımı bilemiyordum.  Saldırılarına karşı ataktım ama daha fazlası lazımdı. Kazanmak  istiyordum. Kazanmayı ben de seviyordum. Kazanmak için akıllıca hareket  etmem lazımdı. Onu şaşırtmalıydım, evet. Elime aldığım bir avuç toprağı  gözlerine attım, sersemledi. Gerilediği zaman ayağına çelme takıp  düşürmüştüm. Sert düşünün ardından tahta kılıcımı göğsüne bastırmıştım.  Gözlerini kıstı, sessizce küfretti.

Sırıtarak "Kraliçemin ağzına küfür hiç yakışmıyor." dedim.

Venira sinirle "Beni kandırdın! Gözüme toprak attın, hiç adil bir dövüş değil bu." dedi.

"Aşk ve savaş denilen denklemde adillik aramamalıyız."

"Senin  gibi onuruna düşkün bir adamdan böyle sözler duymak çok şaşırtıcı. Sen  her daim onura ve bilgeliğe değer verirdin, ne oldu?"

"Hayatın  acı tecrübeleri, güzelim. Bana savaşta adil olmamayı öğretti. Ben  tercih etmiyorum, hepsi bundan ibaret." dedim. Tahta kılıcı kenara  attım. Venira'ya elimi uzattığımda kalkmıştı."Fakat bugün kazanmak için  yapmam gerektiğini hissettim."

"Eh, arada kazanma duygusunu tatmana izin verebilirim." dedi ve tek kaşımı kaldırdım.

"Bunu  dışarıdan birisi duysa sürekli senin kazandığını sanır. Oysa hemen  hemen aynıyız. Bu özgüvenin kaynağı nereden geliyor, sorabilir miyim?"

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin