Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 05.12.2020 (22:59)
Bölüm Şarkısı: Evgeny Grinko - Once Upon A Time
*2020 Wattys'i Ateşin Krubanı ile kazandığımı belirtmek isterim. :)
İyi Okumalar!
❈
Naymahaen Krallığı - Petur
Bartan
Karşımda benimle dövüşen Prenses Samirna'ya dikkatle bakıyordum. Kızıl saçlarını iki yandan örmüştü, mavi kurdeleyle bağlamıştı. Mavi gözleri heyecanla ve dikkatle bendeydi. Beyaz tenliydi ama yanakları kıpkırmızıydı. Havanın soğukluğuna aldırmıyordu. Mavi gömleğinin üstünde kahverengi korsesi vardı. Siyah deri pantolonu, dizlerine kadar gelen binici çizmeleri vardı. Beni askerleri eğitirken görünce gelmişti. Meydan okumuştu, meydan okumasını kabul etmiştim. Sonuçta ona saygısızlık yapamazdım. Samirna ile dövüşmek farklıydı. Genç kızın hareketleri çok sinsiydi, çok acımasızdı. Beni yenebilmeyi çok istiyordu. Çünkü ona hayır diyordum, onun gururunu incitiyordum. Bunun intikamını ufak ufak hamlelerle almaya çalışıyordu. Beni şu an yenerse öğrencilerimin önünde rezil olurdum ve Samirna bundan memnun kalırdı.
Samirna'nın atağı ile geriye çekildim, ona çelme takacak iken sıyrılmıştı. Keşke şu dövüşü bıraksaydı ama inatçıydı. Ablasının yazdan beri çıkardığı dedikodulara rağmen bana dair düşüncelerinden vazgeçmemişti. Dedikoduları ilk başta bastırmaya çalışmıştı, Vanir ile evlenmeyeceğini söylemişti ama Prenses Yasain dedikoduları daha çok yayınca Samirna umursamamaya başlamıştı. Pes etmişti. Ben ise gerekli zamanı kazanmıştım. Bu zamanın boşa harcanmasına izin vermemek için düşünmüştüm ve kararımı vermiştim. Aldığım kararın etkisi nasıl olacak diye Yasain ile tartışmıştım. Kendisi fikrini sunmuştu. Geriye benim bu fikri uygulayıp uygulamayacağım kalmıştı.
Samirna artık yorulmuştu. Şimdi sıra bendeydi. İlk önce arkasına geçip zayıf kalan sol bacağına sertçe vurdum,kendisi sertçe bir dövüş istemişti, o bu vuruştan sendelerken sırtına bir darbe indirmiştim. Bana döndüğü zaman vahşi bir öfkeyle saldırmıştı ve bu onun sonu olmuştu. Karnına aldığı darbe yere düşmesine sebep olmuştu. Boynuna tahta kılıcı dayadığım zaman mavi gözler bendeydi. Öfkeyle ve hırsla soluyordu. Yine de dudaklarında bu dövüşten aldığı keyif tebessümü vardı. "Sizi yendim, Prenses." dedim.
Samirna "Keyifli bir dövüştü, Bartan." dedi ve onu yerden kaldırdım. Kaldırmamla dibime kadar gelmişti. Bilerek birkaç adımı atmıştı. Gözlerini dikerken geriye çekildim. Çevremizdeki kalabalığa benim için uygun olmayan bir mesaj vermek istemiyordum. En güzeli askerleri dağıtmaktı. Gidin dememle seyircilerimiz gitmişti. Samirna ile ben kalmıştım. O seyircilerin gitmesinden memnun olmamıştı. Gösterisi bozulmuştu."Neden onları gönderdin?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficción históricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...