İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş farklı kişinin hayatları birbirine karışacak, alacakları her karar kıtanın kaderini değiştirecekti, insanlar ise bir şey yapamayacaktı.Alınan kararlar ise büyük bedeller isteyecekti. Her bedel, bir düğüm olacaktı ve kördüğüme doğru yol alınacaktı.
Köle dövüştürücüsünün kızı olan Tamerin ailesinin baskıları ve kendi yaşamı arasında sıkışıp kalırken beklemediği bir şey olur. Hayatına giren 2 farklı adamla hayatı değişir. Dört Yaratıcı onun hayatının dizginlerini eline almasını beklerken Tamerin hayatıyla başkalarının istekleri arasında kalır. Ya kendi hayatının kontrolünü eline alacak yada başkaları onun hayatına karar verecektir.
Sürgün Prensi Abrek'in çevresindeki herkes onun kral olmasını istiyordur. Amcası olan Kral Azamet'in devrilmesi için Abrek gereklidir. Abrek ise aşık olduğu Tamerin ile mutlu bir hayat istemektedir. Bu isteği için savaşırken Tamerin ile olan ilişkisi çıkmaza girer. Fakat Dört Yaratıcı ondan aşk karşılığında canavar olmasını beklemektedir. Ya içindeki canavarı terbiye edecektir yada o canavarla hayatına hükmedecektir.
Sürgündeki prenses olan Venira içten içe amcası Kral Azamet'e karşı kin ve nefret beslemektedir. Bu hayata geliş amacının doğru kişiyi hükümdar yapmak olduğuna inanır. Ona göre doğru kişi kardeşi Abrek'dir. Abrek'e kral olmasını söylerken ailesini çevresindeki düşmanlardan korumaya çabalar. Dört Yaratıcı'nın ondan beklediği şey doğru zamanda, doğru kişiyi kral yapmasıdır. Venira hüküm ve yaşam arasında savaşırken gerçek krala her an yaklaşmaktadır. Ya doğru kişiyi bulacaktır yada bu amaç uğruna ölecektir.
Saevthas Krallığı'nın Prensi olan Kaveh, babasının zulmünden kaçmış ve kendisine Reme şehrinde yeni bir hayat kurmuştur. Yaşamak için sakin bir hayat süren Kaveh Tamerin ile tanışınca hayatı değişir. İlk defa hayatında kendisi için bir şey ister ve bu Tamerin olur. Hüküm gözünde değerini yitirirken Tamerin hayatında önemli birisi olur. Dört Yaratıcı ondan aşk ve hüküm arasında tercih yapmasını bekler. Ya hükmü aşk için seçecektir yada aşkı hayatından çıkaracaktır.
Naymahaenli Bartan Naymahaen topraklarında Kentair ailesine hizmet etmek zorunda kalan bir askerdir. Naymahaen halkı onun kanının asaletine inanarak kral olması gerektiğine inanır.Dört Yaratıcı ondan gerçek bir kral olup yeni bir düzen yaratmasını bekler. Ya kral oalcaktır yada Kraliçe Dargena'nın arzularına boyun eğecek, hayatına dair hiçbir kararı kendisi alamayacaktır.
Sorular aynıydı, cevaplar farklıydı.
Hayatta kalmak için neleri feda edebilirlerdi?
Hüküm uğruna zalimleşebilir miydi? Delilik ve hüküm arasındaki fark neydi?
Aşk uğruna affedebilir miydi?
Gerçek güç sevdiklerini korumaya yeter miydi?
Sorulan sorulara verilen yanıtlar herkesin kaderini etkileyecek, herkesi parçalayacaktı. Beş seçilmiş hükmüne kimse karşı gelemeyecekti.
♥♥♥♥
Merhaba! Tanıtımda sınıra takıldığım için tanıtımın uzun halini yazma ihtiyacı duydum. Birde gif ekledim. :)
Yayınlanma Tarihi:16.09.2020 - 16:33
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Исторические романыWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...