Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 01.01.2021 (20:42)
Bölüm Şarkısı: "Undone" (feat. Fleurie) // Produced by Tommee Profitt
❈
Lussamus Krallığı - Reme
Abrek
Her şey hayalimdeki gibiydi. Herkes eğleniyordu, mutlulardı. Bu davet Reme'nin en seçkin daveti olmuştu. Tamerin'imin 19. yaş günü kutlanıyordu. Büyük bir eğlence olması gerekliydi. Bu yaşama onun gibi bir güzellik gelmişti, nasıl kutlanmazdı ki? Her şeyin en iyisini hakkediyordu. Bunun için elimden gelen her şeyi yapacaktım. Tıpkı bugün olduğu gibi. Gerçek aşk bu demekti. Koşulsuzca vermek. Ben şanslıydım, hayatımın aşkını bulabilmiştim. İnsanların başına sık gelen bir durum değildi. Yaratıcılar belirli insanlara bu kutsal hediyeyi sunuyordu. Bu hediyeden mahrum kalan insanlara üzülüyordum. Keşke herkes gerçek aşkına kavuşabilseydi ama mümkün değildi. Onlarda başka şeylerle mutlu olmayı bilecekti.
Dans eden kalabalığa baktım. Tamerin'i görememiştim. Arkadaşlarımla konuşmaya başladığımdan beri o yanımdan kaybolmuştu. İnsanların arasına karışacağım demişti ama ortalıkta gözükmüyordu. Kaveh'i de göremiyordum. Tamerin'in peşine takılmış olamazdı. Hayır, bunu yapamazdı. Benim olana göz dikecek kadar değildi. Tamerin'i bulmalıydım. Yanımdaki insanlardan izin isteyerek ayrılmıştım. Evin içine girdiğimde Tamerin'i, ablam Venira'yı ve arkalarından gelen Kaveh'i gördüm. Üçünü yanyana görmek oldukça tuhaftı. Beklemediğim bir şeydi. Kaveh ve Tamerin oldukça sakin iken ablamın rengi solmuştu. Huzursuz duruyordu.Bakışları bana sabitlendiğinde bu huzursuzluk mutsuzluğa bırakmıştı. Derin mavi gözlerinde onu bu kadar mutsuz eden şey neydi?
Abla dediğimde ablam gelmiş, boynuma sarılmıştı. Şaşkındım. Kardeşim derken sesi çok inceydi, duygu yüklüydü. Onun saçlarını okşamıştım. Ne olduğunu anlamış bile değildim. Tamerin ise kollarını birleştirmişti, bizi izliyordu. Bakışlarında donukluk vardı. Ablam bana sarılmayı bırakınca Tamerin ablamın yanına gelmişti."Ne oldu?" dedim.
Ablam konuşacağı sırada Tamerin "Ablan rahatsızlandı, Abrek. Onu banyoya Kaveh ile çıkardım. Bayat şarap midesini rahatsız etmiş, çok kötüydü." dedi ve ablama baktı. Bakışlarındaki keskinlik ürkütücüydü.
Ablam "Evet, midem çok kötü oldu. Bayat bir şarap gecemi mahvetti. Tüm yediğimi çıkarttım."
Kaveh "Şanslıydı biz yanına geldik. Ona yardımcı olduk, Abrek."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Ficción históricaWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...