✵Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!
●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!
Yayın Tarihi: 15.08.2022 (00:07)
Bölüm Şarkısı: The Weeknd - I feel it coming
İyi Okumalar!
✵
Saevthas Krallığı - Khahra
Paiman
"Kendi kabuğuna çekilmen beni çok üzüyor, Paiman." dedi. Yeşil gözlerine bakınca samimiyetini görüyordum. Bu sarayda ihtiyaç duyduğum en çok şeydi.
Negin'in yanağını okşadım. Sadakatinden zerre şüphe duymuyordum."Yaşananlar beni buna itti, Negin." dedim.
"Her şeyin peşi sıra gelişmesi senin suçun değildi. Yaşandı, bitti. Artık önüne bakmalısın. Keşke olmasaydı ama oldu."
"Ben yaşananları sindirdim, gayet kendimdeyim." dedim. İnanmayan gözlerle bana bakmıştı. Oysa gerçeği söylüyordum.
Annemin ölümü, Kamren'in yalanları beni hırpalamıştı doğruydu. Fakat kendimi toparlamamda engel olmamıştı. Kimse beni düşüremezdi. İzin veremezdim. Düşersem bu saraydaki tüm denge bozulurdu. Kendimi toparlamam önemliydi. Acı ve yas, geri planda kalmalıydı. Kendimi odaklamam gereken şeyler vardı. Sarayımdaki düşmanlarımdan kurtulmak gibi. Onlardan kurtulursam her şey güzel olacaktı. Gelecek benim için daha iyi olacaktı. Kral olunca tüm dertlerimin biteceğini sanırdım. Koca bir yalandan ibaretti. Kral olunca dertler de büyüyordu. İhanetler en ufak bir delikten bile çıkabiliyordu. İnsanı kuruntulara boğardı bu durum. Babam örnekti. En ufak şeyde şüpheleniyordu. Zamanında az onun bu hallerinden faydalanmamıştım. Şanslıydım, yanımda benim gibi birisi yoktu.
Öte yandan ben babam gibi olmazdım. Bir başkasının beni yönlendirmesine izin verecek zayıflıkta bir adam olmamıştım. Öyle olmak, doğama aykırıydı. Kuruntularımı doğru bir şekilde yönlendirerek çevremdeki insanları boğmayacaktım. Yapmam gereken şey, sağlam adımlar atmaktı. Bunun için çabalıyordum. Kendi gücümle yapacaktım. Bunca zamandır kendimi kaosun efendisi, gücün mutlak sahibi olarak görüyordum. Elbette başarırdım. Kendime olan güvenim beni kral yapmıştı, babamın gözde oğlu olmak değil. Babamın gizli arzusu Kaveh'di. Nedenini anlamadığım bir şekilde. Keşke şu günleri görseydi diyordum. Kaveh başka bir ülkenin kralı olmayı seçmişti. O zaman tepkisi ne olurdu?
Negin hafifçe öksürmüştü. Ona baktım. Bu zorlu günlerde yanımdaydı. Saray bahçesine gel dememle gelmiş, bu soğuk günde benimle oturuyordu. Yanımdaki kadife kutuyu çıkarıp ona verdiğimde şaşkınca bana bakmıştı. "Aç, lütfen. Özel bir hediye." dedim. Kutuyu açmıştım. İçinden ona özel yaptırdığım kolye çıkmıştı. Yeşil gözlerine ithafen zümrüt taşları vardı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Gazap Tanrısı'nın Çocukları
Исторические романыWattys'2022&2021 Yarı Finalisti/WattpadFantasyTr Krallıktan Akan Asalet Kategorisi!💜 SERİNİN TÜM KİTAPLARI AYNI ÇALIŞMADADIR! İnancın ve büyünün karıştığı topraklarda dört büyük yaratıcının kaderlerini değiştirdiği beş farklı kişi yaşıyordu. Bu beş...