4.2 Gücü Kullanmak✤

266 23 101
                                    

Herkese Merhaba! Bölümü okuyanlar en azından kendilerini belli etmek amacıyla oy verebilir mi? Ayrıca yorum görürsem çok mutlu olurum. Lütfen varlığınızı belli edin, gösterin!

●EĞER GÜNCELLEME BİLDİRİMİ GELMİYORSA BENİ TAKİP EDİN! BÖLÜM DUYURUSU YAPIYORUM!

Yayın Tarihi: 19.12.2022 (23:59)

Bölüm Şarkısı: The Neighbourhood - Softcore

İyi Okumalar!

Lussamus Krallığı - Omae

Kaveh - Yaş:47

Çevremde dönüp  duruyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Çevremde dönüp  duruyordum. Koyu gri bulutlar gökyüzünde hızlı hareket ediyor, kan  damlaları ince ince üstüme yağıyordu. Rüzgar esiyor, saçlarım  savruluyordu. Birçok solmuş çiçek vardı, hepsi ayaklarımın altında  eziliyordu. Yürüyüşümün sonunda karşımda yıkık dökük harabe bir ev  çıkmıştı. Kapısı açıktı, rüzgardan oynuyordu. Pencerelerindeki camlar ya  kırıktı ya çatlak. Kimse yok mu diye bağırdım ama aldığım yanıt  rüzgarın ıslığıydı. Nereye düşmüştüm, neydi bu anlayabilmiş değildim.

Ardından  birçok ses yükselmeye başlamıştı. Kadınlı erkekli konuşuyorlardı,  ruhların varlığını hissediyordum ama kim olduklarını çıkartamıyordum.  Cümleler vardı. Birçok cümle, birçok ses. Çevremde dönen bu ruhlar  kendilerini dinletmek için çok çabalıyorlardı.

O, her daim senin yanında olacak Kaveh! Korktuğun gibi ayrı kalmayacaksınız.

Ben ne yaptıysam hep doğru olduğuna inandığım şeyler için yaptım.

Tüm yaşananlara rağmen biz birlikte savaşmak için varmışız, ben bunu geç olsa da öğrendim.

Bizim kaderimiz karşı karşıya olmak değilmiş, sırt sırta savaşmakmış. Sen benim en büyük kabusumdun.

Gitme, yalvarırım gitme. Senin bu gidişin bizim için iyi bir anlama gelmiyor. Bencillik bu, biliyorum ama korkuyorum.

Ben her daim seninleyim, sevgilim. Yaşam veya ölüm, bu gerçeği bozamayacak. Ben buna izin vermeyeceğim.

Dizlerimin  üstüne çöküp başımı ellerimin arasına aldım. Sesler artınca  bağırdım.Bağırışım bir çıkış yolu sunmuştu. Uyanıvermiştim. Titreyerek  uyanmamla doğrulmuştum. Nefes nefeseydim. Tamerin'se Kaveh diyerek  uyanmıştı. Gözlerini kısmış, bana bakıyordu. Ona sarılıp saçlarından  öpmüştüm. Bu anlamsız kabustan sıyrıldığım için mutluydum ama içim  garipti. Kaç gecedir aynı kabus beni buluyordu. Bir anlamı olmalıydı.  Kimseye anlatmamıştım, anlatmak istememiştim. Düşündükçe içimi karartan  bu rüyayı birilerine anlatmak, doğru gelmemişti.

Tamerin  "Ne oldu, Kaveh? Kaç gecedir böyle uyanıyorsun, beni korkutuyorsun."  dedi. Endişeli bakan sevgilime gülümsedim. Onu korkutmak, istemiyordum.

Gazap Tanrısı'nın ÇocuklarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin