Setelah tiba dirumah sewanya dengan menaiki grab car yang tidak jauh dari jarak Kampus dengan rumahnya.. dia terus menuju ke biliknya ... Ilham mula berbaring di katil.
Lama Ilham termenung memikirkan masalah tersebut ..jauh dibenak fikiran nya dia memang suka akan Arrisa ..gadis secantik Arrisa itu kalau dicampak ke hutan, Singa pun akan cair .. meskipun dia tidak berhijab, tapi kalau dididik dgn betul, pasti lebih jelitawan dan sopan.
Telefon Sony Xperia z yg berada didalam kocek seluar, diambilnya lalu mendail nombor Arrisa.
Drittt drittt dritt..bunyi vibrate phone Arrisa membuatkan Arrisa tersedar akan panggilan tersebut..
" You, dia call i you !! macam mana niiii" Tanya Arrisa .
"Manalah I tau..takpe you angkat je" arah Dazril.
"Hello Ilham?" Arrisa.
"ermm hello Arrisa..maaf menganggu awak ..saya rasa biar saya sendiri yang cakap dgn Dazril..saya taknak apa² jadi dekat awak .." Ilham .
Dazril mula panas hati apabila Ilham mula memberikan pelindungan lebih kepada Arrisa ..
Arrisa yg melihat riak Dazril berubah tu mula mengejek segala percakapan Ilham ..
Tergelak Dazril melihat rupa Arrisa yang talam dua muka tu..
" hmm kalau tu yg terbaik utk kita..I ikut je " Arrisa.
Sambil membuat muka..
" Okey, awak hati² Okey ..dh sampai rumah nnti bagitau saya.." Ilham.
"Okey u .. don't worry okeyy..I tau Jaga diri i ni..thanks for caring..sweet laa u ni muahh" Arrisa.
" Okey ..saya end call ni dulu tau..nk mandi ..nnti apa² saya bagitau" Ilham.
Tutt tutt tutt..panggilan dimatikan.
" Thanks for caring, u sweet, muahh..bukan main eh u dgn dia..dgn I takde pulak u nk mcmtu" sindir Dazril dgn muka menyampah .
" Alaa u ni, cepat sangat cemburu..ni Kan our planning kita jugak..so u nk tau tak syarat² yg I nk bagi ni?" Soal Arrisa.
Laju Dazril mengangguk.
Syarat pertama,
U kena mintak maaf dgn Ilham..I nak u pura² menyesal dgn sikap u ...I nak u berdamai dgn dia and buat Nabil and Yusof yakin dgn perubahan u..Syarat kedua'
I nak u move on sekejap dgn i, u tak boleh beremosi dgn Ilham setiap kali u nampak I berduaan dgn dia ..u kene kawal baran and cemburu u tu ..Syarat ketiga,
I nak youu sebilik or tak pun you ajak je dia duduk menyewa sekali dengan you tu..pandai² you lah suruh Azam tu pindah room dye or what else.
YOU ARE READING
BIDADARI DARI NERAKA
Fanfic" Kau jangan mimpi yang aku nih akan ceraikan kau !, kau dengar sini baik² DHIA SAFIRAH ! mulai saat ini, kau bukan lagi bidadari hati aku SEBAB kau tu hanya HAMBA ABDI DARI NERAKA DAN AKU HARAMKAN SYURGA AKU UNTUK KAU JEJAK " - Dazril " Abg, Dhia...