BIDADARI DARI NERAKA 🥀 155

92 7 0
                                    

Tangannya memegang perut yang semakin membesar

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tangannya memegang perut yang semakin membesar.

"Ibu minta maaf ya nak, ibu yang bersalah..ibu memang patut dilayan macam ni, ayah memang patut hukum ibu.. kalaulah ibu boleh putarkan waktu ibu takkan sesekali berkenalan dengan lelaki bernama Adam itu !..ibu yang salah ..hiks hiks" Dhia menyalahkan dirinya.

Perutnya yang tadi kelaparan diabainya, Dhia perlahan -lahan berbaring diatas sofa tempatnya duduk.

Rambutnya yang berikat belakang dibawanya ke tepi bahunya.

Kepalanya menindih lengan sambil mengalirkan air mata.

.............................................................................

Dazril tersenyum puas.

"Ini baru sikit Dhia. Kau belum kenal siapa aku yang sebenar. Aku takkan lepaskan kau." ujarnya.

"Baby, you cakap dengan siapa tadi? I dekat dalam tandas tadi dengar you macam bercakap-cakap. Cakap dengan siapa?" soal Arrisa.

"Ouh, dengan client I" bohong Dazril..

Arrisa hanya mengangguk lalu berjalan keluar dari biliknya sambil mengeringkan rambutnya .

Kaki Arrisa menapak ke dapur untuk mengambil minuman.

"Senyap je, mana pulak si kampung tu? " Arrisa bermonolog sendirian.

Pintu bilik Dhia, diketuk nya sebelum dikuak kasar oleh Arrisa.

"Lah, apasal semua kosong ni? kemana pulak dia pergi ni " Kata Arrisa lalu segera dia menuju ke bilik mereka.

"Daz~, Dhia hilang! " jerit Arrisa .

Dazril hanya diam.

"Dia tak hilang pun, I just hantar dia dekat rumah mama. lagipun rumah mama tu takde pembantu. Jadi I hantar dia kesana." Bohong Dazril.

"Hah?! why kita tak discuss perkara ni Daz ?! I sepatutnya tahu awal pasal perkara ni !" berang Arrisa.

"Sayang~ heyy look...kenapa you nak marah ni sayang? hm? i hantar dia kesana bukannya mama suka dia pun..mama kan dah benci dia.. perempuan yang tak kenang budi..I taknak dia duduk dekat dengan you, I takut dia akan apa apakan you or any nasib malang dia melekat pada you jugak .." pujuk Dazril sambil memegang pinggang genting (keding) Arrisa.

Arrisa mencebik sebelum dia mula termenung terfikirkan sesuatu.

"Kenapa kau nak marah kan ~ Dhia kan dah takda. Dazril akan jadi milik kau seorang. Kau dah tak perlu bersaing lagi dengan orang miskin macamtu. Tch "lamun Arrisa lalu dia tersenyum lebar.

"You ni cakaplah awal-awal baby~ I ingatkan dia lari ke apa ~ lega I dengar bila you risaukan i, I happy sangat sebab you sanggup buat apa je untuk I" ujar Arrisa lalu memeluk tubuh Dazril.

"Maaf Arrisa, Aku buat semua ni demi nafsu aku, aku taknak kau rasa sakit bila aku bersetubuh dengan dia dan aku tak boleh terima kalau Dhia hidup bahagia dengan lelaki lain sebab itu akan membuatkan hati aku sakit sangat Arrisa. " kata DAZRIL dari dalam lubuk hatinya sambil membalas pelukan Arrisa.

BIDADARI DARI NERAKAWhere stories live. Discover now