BIDADARI DARI NERAKA 🥀 154

98 6 1
                                    

16 missed call daripada Dazril

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

16 missed call daripada Dazril.

DAZRIL,
"Sayang, you dah balik ke? I ada urusan luar tadi, maybe petang sikit baru i balik, if you dah balik dulu nanti, tolong masakkan untuk I okay? ".

You,
"I belum balik lagi, tengoklah kalau i balik dulu, I beli je makanan luar untuk you. I sibuk ni, bye baby.".

Wajah Arrisa mendengus geram.

"Why honey?" soal Mikhail/Mikael yang berbaring di atas tilam empuk hotel 5 star yang ditempahnya 4 jam yang lalu.

"Husband i nih call lah apa lah, ni you tahu tak ~ ada ke patut dia suruh I masak untuk dia? erghh biggest NO Okey ! lambat lagi I nak belajar masak semata-mata untuk bagi dia makan, menganggu je." jawab Arrisa yang berkemban dengan tuala putih.

Mikhael terus menghampiri Arrisa, bahu Arrisa yang putih dan wangi itu menjadi tempat persinggahan dagu Mikhael.

"Honey~ kalau you tak suka dia, minta jelah cerai, senang cerita. Lagipun dendam you dah tercapai, dia dah bencikan dah pun wife dia tu hmph srupp" hasut Mikhael sambil menyedut haruman dari tulang bahu milik Arrisa.

Sentuhan Mikhael itu membuatkan Arrisa hanyut dan tergoda. Batak seks.

Tangannya laju membelai rambut dan kepala Mikhael yang masih setia dibahu Arrisa.

Telefon Arrisa diletakkan begitu saja diatas meja, dan kedua pasangan itu kembali melakukan hubungan seks.

............................................................................
Dhia terbaring lemah, tubuhnya ditelingkup kan dengan selimut.

"Ahhh, seronok betul bermain dengan patung. Boleh kawal sesuka hati. Nah harga untuk body kau petang ni" kata Dazril sambil mencampakkan RM 10 pada Dhia yang terbaring lemah.

Dazril menipunya. Bukan layanan lembut yang diberikan, malah layanan yang penuh kesakitan.

Bukan lubang hadapan yang dipilihnya sebagai santapan "Adeknya" malah lubang belakang.

Bengkak yang semalam belum lagi hilang, ditambahkan pula bengkak yang baru. Semakin sakit Dhia untuk duduk kerana punggungnya dilanyak oleh Dazril.

Sakit yang tidak terkata. Sudahlah sakit pada fizikal, ditambahkan pula dengan sakit dihatinya apabila Dazril mencampakkan RM 10 pada tubuh dhia yang terlantar kepenatan.

"Ouh ya, aku lupa nak bagitahu kau, anak haram dalam perut kau tu, kalau boleh gugurkan jelah..sebab aku tak selesa lah masa nak henjut kau tadi ada bonggol bodo pulak halang.. lagipun aku taknak ada hasil benih lain berada dalam lubang kau ! " arah Dazril.

"T-tapi i-ni anak k-kita ab-ang" sayup sayup sahaja suara Dhia yang terbaring kepenatan itu berkata.

Dazril yang berang dengan Dhia terus meluru ke arah Dhia.

BIDADARI DARI NERAKAWhere stories live. Discover now