BIDADARI DARI NERAKA 🥀 21

178 10 0
                                    

Sementara itu dibilik Ilham, Jam di dinding sudah menunjukkan 14:03 bersamaan 2:03 petang

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Sementara itu dibilik Ilham, Jam di dinding sudah menunjukkan 14:03 bersamaan 2:03 petang..

"Okey dah selesai kan sembahyang? so jom gi makan" kata Nabil yang masih lagi berada di atas sejadah.

" Ish kau ni, sabarlah..kan baru lepas sembahyang ni..kebulur sangat dah kenapa" marah Yusof.

" Halah kau, kau asal nak marah-marah aku ..cakap elok elok je dahlah" marah Nabil.

"Sudah-sudah,apa nak bertekak mulut jer korang ni..macam budak budak " Celah Ilham yang baru selesai melipat sejadah.

" Ni si Usop ni, period agaknya..aku ajak makan je " jawab Nabil tak puas hati..

Yusof yang berputus asa nak melawan Nabil hanya berdiam diri tanda beralah.

"Okey jadi kau laparlah ni?..dah plan nak makan apa? "soal Ilham.

"Aah lapar, tapi kita makan kat tempat lain harini" jawab Nabil.

"kau nak makan mana? setakat kedai kat depan tu bolehlah, kita bukan ada kereta sendiri pun kalau nak pergi kedai lain." Potong Yusof.

"Ermm, haahlah..aku lupa kita takde Daz..hmm..kalau dia ada mesti lagi best" ujar Nabil .

"kalau macamtu, ajak jelah dia..lagipun kita dah lama tak makan berempat dengan dia kan" Kata Ilham.

"okey jap aku call dia" kata Nabil lalu mendail nombor Dazril..

................................................................................................................................................................

Panggilan dari Nabil disedari oleh Arrisa .

"Sayang, Nabil call you tu" kata Arrisa.

"Argh malaslah i" jawab Dazril.

"Sayang angkat jelah, mana tau penting ke" arah Arrisa.

Dazril hanya memalau Arrisa, mungkin dia masih lagi terasa hati dengan tindakan Yusof dan Nabil semasa di Kampus tadi.

"Fine !" marah Arrisa lalu mengangkat panggilan Nabil dan diletak telefon tersebut ditepi telinga Dazril.

berkerut dahi Dazril apabila Arrisa masih berkeras meletakkan phone di telinganya.

"Hello Daz, kau free tak?" kata Nabil.

Dazril yang masih berdiam itu terkejut dengan perubahan muka Arrisa apabila gadisnya memandang ke arah lain sambil menjelingkan mata.

"hello! aku free je ni, asal?" balas acuh tak acuh Dazril.

"Jom makan weyh..ada aku, Usop dgan Ilham..jomlah" pujuk Nabil.

"Aku malas do , korang pergi jelah makan bertiga..bye" balas Dazril

 lalu merampas phone dari Arrisa.

BIDADARI DARI NERAKAWhere stories live. Discover now