" I janji, I takkan tinggalkan you okey..sakit tau leher i ni you cekik, merah merah dah " cebik Arrisa kepada Mikael.
"I'm sorry honey, i ikutkan sangat perasaan ni, I tak sangka yang I akan bertindak macamtu tadi, sorry honey..." rayu Mikael.
"Okey i maafkan, but sebagai balasan I nak you belanja i from A-Z deal? " Balas Arrisa sambil mengusap lehernya yang kemerahan itu.
Laju Mikhail mengangguk.
.............................................................................
Kedengaran bunyi enjin kereta sudah masuk ke perkarangan rumah.
TUP !
Bunyi pintu kereta ditutup.
Bunyi tapak kasut yang sedang menuju ke sesuatu tempat juga semakin lama semakin hampir dengan garage Dhia.
Ketakutan mula menyelubungi Dhia, keadaan dia yang masih bergari itu tidak dapat membantunya untuk menyorok disudut dinding..yang hanya mampu dilakukannya pada masa ini hanyalah meringkukkan badannya sambil memejamkan matanya.
EEK DUM ! bunyi pintu garage dibuka.
"Sedap ya kau tido, bangunlah bodo" jerkah Dazril sambil menendang lembut kaki Dhia.
Dhia yang berpura-pura ketiduran itu, terus membuka matanya.
"Bangun, kemas baju-baju kau..aku taknak kau duduk sini lagi dah" arah Dazril sambil membuka gari di tangan Dhia.
Dhia hairan.
"Ab-ang n-nak lep-paskan Dhia ke?" soal Dhia gagap.
Dazril terus memandang wajah Dhia yang hampir lunyai kerana dirinya.
ARGHH !!
Menjerit Dhia apabila rambutnya direntap kasar oleh Dazril.
"EH BODO !! KAU BERANGAN APA NI SIAL ? LEPAS ?! SIAPA CAKAP YANG AKU NAK LEPASKAN KAU HAH ?! " Bentak Dazril sambil menghayun-hayunkan pegangan rambut Dhia ke kiri kanan.
"ARGH ! S-sakit ab-anng !! m-maaf dh----" Rayu Dhia.
"HEY SUNDAL ! KAU DENGAR BAIK-BAIK YE ..AKU TAKKAN SESEKALI PUN AKAN LEPASKAN ENGKAU WALAUPUN NANTI ABAH ENGKAU YANG TUA BANGKA TU MAMPU BAYAR HUTANG KORANG SEKELUARGA YA ! " Jerit Dazril, mengamuk betul dia kali ini apabila Dhia mengatakan perkataan lepaskan.
YOU ARE READING
BIDADARI DARI NERAKA
Fanfiction" Kau jangan mimpi yang aku nih akan ceraikan kau !, kau dengar sini baik² DHIA SAFIRAH ! mulai saat ini, kau bukan lagi bidadari hati aku SEBAB kau tu hanya HAMBA ABDI DARI NERAKA DAN AKU HARAMKAN SYURGA AKU UNTUK KAU JEJAK " - Dazril " Abg, Dhia...