Dazril yang tadinya memandang ke arah lain terus memandang Dhia yang mencebikkan bibirnya.
"Dah kenapa pulak sayang nak tidur bilik lain?, inikan bilik sayang. Saja lah tu nak bagi abang serba salah di hari malam pertama kita ni kan" kata Dazril sambil mengetuk dahi Dhia.
"Auch, sakitlah eee orang nak pujuk dia, dia jual mahal pulak " perli Dhia sambil memegang dahinya.
Dazril terus memegang kepala Dhia lalu dikucupnya dahi Dhia yang dijentiknya tadi.
Chupp !- ciuman di dahi dilepaskan setelah beberapa saat mencium.
Dhia yang terpana dengan tindakan romantik suaminya itu mula mengeluarkan kemerahan dipipinya.
Tersenyum sinis Dazril melihat Dhia yang sudah seakan akan menggelupur malu.
Rambut ikal Dhia yang pertama kali dilihatnya itu membuatkan jantung Dazril semakin berbunga-bunga.
"Cantik jugak bini aku ni..."
Diselitkan rambut Dhia yang menutupi wajah ayu nya ke belakang telinga .
" Abang janji, abang akan sentiasa mencintai sayang " ujar Dazril seraya tangannya menyelitkan rambut Dhia ke telinga .
Dhia hanya tersenyum sambil memandang suaminya .
" Erm okaylah, jangan nak tenung abang lama sangat sebab Abang taknak bertanggungjawab kalau ada orang tu mengandung awal " usik Dazril lagi .
Dhia yang sudah malu itu lekas-lekas mencubit perut Dazril sehingga menghampiri katil dan ----
Tubuh Dazril sudah terlentang di atas katil manakala Dhia sudah berada di atasnya .
Rambut Dhia yang masih lembap itu mengenai wajah Dazril, kali ini mereka saling menatap Mata antara satu sama lain.
"T.ol.ong jang.an a.pa-ap.akan aban.g" kata Dazril.
Dhia terus bangun dari menindih suami nya .
Baru malam pertama, mereka sudah melakukan drama masing-masing inikan pula waktu-waktu yang berikutnya.
Dazril tersenyum lagi apabila Dhia sudah mula tidak senang duduk.
Dia yang masih baring itu terus mendapatkan tangannya .
" Haih seronoknya dapat buli bini cantik hari-hari, rasa macam nak honeymoon je sampai bila-bila" perli Dazril yang terlentang di atas katil.
YOU ARE READING
BIDADARI DARI NERAKA
Fanfiction" Kau jangan mimpi yang aku nih akan ceraikan kau !, kau dengar sini baik² DHIA SAFIRAH ! mulai saat ini, kau bukan lagi bidadari hati aku SEBAB kau tu hanya HAMBA ABDI DARI NERAKA DAN AKU HARAMKAN SYURGA AKU UNTUK KAU JEJAK " - Dazril " Abg, Dhia...