BIDADARI DARI NERAKA 🥀 96

122 9 0
                                    

Tersenyum Dhia mendengar pujian suaminya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Tersenyum Dhia mendengar pujian suaminya.

" Hmm abang, lusa kan kita nak balik rumah abah kan?, Abang dah bagitau abah ke?" Soal Dhia.

"Belom lagi, maybe esok kot baru abang call dia. Kenapa?" Soa Dazril.

"Ooo, tak delah.. dhia cuma risau kalau kita tiba-tiba balik mengejut. Kesian abah nanti, jantung abah pun bukan boleh terkejut-terkejut sangat ni" terang Dhia .

" Lah, bukannya kita sergah abah tu, kita cuma tak bagitau dia balik je" jawab Dazril.

" Eee yelah maksud Dhia tu macamtulah, tak bagitau dia yang kita balik. Abang kan selalu sangat buat Abah macamtu, balik mengejut." Bebel Dhia.

"Yela yela, esok abang call abah ye princess katik" kata Dazril sambil menepuk perlahan ubun-ubun Dhia.

.................................................................................

Di keadaan yang satu lagi, iaitu di rumah Arrisa .

Beberapa panggilan dari Mikael diendahkan.

" Eee jantan ni nak apa lagi ! Serabutnya lah aku" rungut Arrisa yang sudah mundar mandir sambil mencampakkan iPhone miliknya ke atas katil.

Ting~ting~ting- bunyi notifikasi pesanan teks WhatsApp masuk.

Arrisa terus mengambil semula telefonnya.

Biy.~♥️ ✓✓
" Sayang, please angkat call i"

You ✓✓
" Jangan cari I lagi Mikael !"

Biy.~♥️✓✓
"Honey, please angkat lah call i, bagi I explain dulu.

You✓✓
"  Explain? Explain apa lagi !, Terang-terang masa i datang rumah you, ada perempuan lain dalam rumah tu !. Enough lah Mikael, jangan kacau i lagi.

Biy.~♥️✓✓
" Sayang, you jangan sampai i datang rumah family you !, You kenal kan i ni macam mana. I cintakan you seorang je.

You ✓✓
" Fine ! Goodbye.

Contact yang bernama Mikael itu di block.

" Kau ingat aku hadap sangat ke dengan kau, Mikael !" Dengan angkuhnya Arrisa memeluk tubuhnya.

"Aku dah jumpa pengganti kau lah ! Dazril~" ujar Arrisa lagi.

" Sekarang ni, aku akan dapatkan Dazril semula dari Dhia tu. Bertahun-tahun aku tunggu kau Dazril, takkan sesenang tu je kau bahagia kan?. Kau dah hancurkan hidup aku dengan Ilham. Kau ingat kau boleh bahagia?. Ni Arrisa lah, kalau aku tak bahagia, takda siapa pun boleh bahagia"

BIDADARI DARI NERAKAWhere stories live. Discover now