BIDADARI DARI NERAKA 🥀120

153 7 0
                                    

Keesokan harinya, Dhia yang sudah bersiap-siap untuk ke pejabatnya mula menunggu Umairah

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Keesokan harinya, Dhia yang sudah bersiap-siap untuk ke pejabatnya mula menunggu Umairah .

"Sayang~ tak sampai-sampai lagi ke Umairah nya? Ke nak abang je yang hantar terus?" Soal Dazril.

"Ehh takpe abang, Umairah cakap lagi 2-3 minit sampailah" jawab Dhia.

" Ooo haa yelah, ni salam abang pun tak lagi ni" kata Dazril lalu menghulurkan tangannya .

"Ehh Dhia lupa hehehe" Dhia terus menyambut tangan Dazril lalu diciumnya.

"Ingat pesan abang, sayang kena laporkan aktiviti sayang dekat abang, kemana-mana pun sayang pergi kena bagitau. Lepastu kalau abang Dani buli sayang, sayang cepat-cepat call abang okey !" Arah Dazril.

" Apa abang ni, takkan baru hari pertama Dhia kerja, abang Dani dah suruh buat itu ini kot" jawab Dhia.

"Itu kan abang kpada abang, abang kenal sangatlah dia tu. Dah jangan banyak bunyi, ikut je pesanan abang ni, haa tu haa Umairah dah sampai, pesan kat dia jangan bawak kereta lambat sangat, takut siput pun boleh pecut" perli Dazril .

Dhia hanya menjegilkan matanya menandakam mulut suami tu kena jaga .

Tersenyum-senyum Dazril melihat gelagat isterinya .

" Bye princess ~ " ujar Dazril sambil melambaikan tangannya ke arah Dhia.

Dhia juga turut membalas lambaian suaminya itu.

Sementara Umairah hanya memandang ke arah lain .

TUPP !! - pintu kereta Umairah ditutup sebaik saja Dhia masuk kedalam isi perut kereta itu.

" amboi kau~ tak hormat lnsung aku ni kan! " bebel Umairah kepada Dhia.

" Hihi tulah nikmat berkahwin Umai~ kau tu bila pulak ? Takkan tak lahir-lahir lagi kot jodohnya" balas Dhia .

Umairah yang memandu itu hanya menjeling saja Dhia.

" Hello sikit eh, bukan jodoh aku tu tak lahir, aku je yang malas nak cari, lagipun kalau kat kampung tu~ beratur nyah yang nak ngorat aku" balas Umairah.

"Eleh kau~ dulu pun masa belajar, tu jelah ayatnya. " perli Dhia.

"Eee kau ni! Letak tepi jalan kang " ugut Umairah.

"Ehh janganlahh~ aku dahlah tak arif sangat KL ni" balas Dhia.

Umairah hanya mampu ketawa saja. Perjalanan mereka akhirnya diteruskan juga sehinggalah tiba di destinasi.

 Perjalanan mereka akhirnya diteruskan juga sehinggalah tiba di destinasi

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.
BIDADARI DARI NERAKAWhere stories live. Discover now