BIDADARI DARI NERAKA🥀108

83 3 5
                                    

Dhia tidak mengundur sebaliknya dia memejamkan matanya

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Dhia tidak mengundur sebaliknya dia memejamkan matanya.

Dazril yang tampak hairan dengan Dhia itu, terus tidak jadi mengusiknya.

Pipi Dhia yang mulus itu dipegangnya. Dahinya dikerutkan.

"Hey Princess~, kenapa ni? Kenapa Dhia pejamkan mata? Dhia taknak tengok muka abang ke?" Soal Dazril yang memandang Dhia dengan datarnya .

Perlahan-lahan mata Dhia dicelikkan.

"Dhia~ dah sedia" jawab Dhia dengan yakinnya.

Terpinga-pinga Dazril dibuatnya.

"Abang boleh sentuh Dhia tak? , tolong buat Dhia mengandung abang~, Dhia dah berjanji dengan mama nak bagi dia cucu. Abang, buatlah apa pun kat Dhia ni.. Dhia tak taknak tau..yang penting Dhia boleh mengandung.. Dhia taknak kecewakan mama.. Dhia takut mama marah dengan Dhia .." gadis yang berusia 26 tahun itu dengan naifnya menyuarakan permintaan nya.

Permintaan isterinya itu serba sedikit mencuit hatinya. Belom pernah lagi dalam dunia ini, isteri minta tolong suami m-mengandungkannya sebabkan takut mak mertuanya marah. Kebanyakan orang selalunya memang sudah tau kewajipan masing-masing dalam rumah tangga tapi tidak bagi Dhia.

Dhia tidak tahu apa yang dimaksudkan sebenarnya dengan perkataan bersetubuh yang memerlukan konsep suka sama suka dan bukannya keadaan terpaksa, dia hanya tahu menjaga makan minum pakaian suami saja.

" Abang faham Dhia nak tunaikan janji mama tu..tapi abang taknak usik Dhia dalam keadaan Dhia tak rela mahkota dia diambil abang. Sayang fikir dulu masak-masak sebelum kita buat projek ni, betul ke sayang nak ehem-ehem tu~ sayang sanggup nak layan abang? sayang rasa sayang boleh uruskan anak tu nanti kalau dah mengandung nanti? Haa dah fikir dah?" Soal Dazril dengan tenang, dia tidak mahu Dhia melayannya dalam keadaan terpaksa.

Dhia menggarukan kepalanya. Tangannya terus memegang Dazril. Dengan wajah yang terkejut, dia menerpa ke arah suaminya.

" Abang! Dhia dah fikir dah !!.. Dhia nak jugak buat malam ni.. Dhia tak kesah, Dhia rela ~ asalkan kita buat Dhia mengandung jugak" bentak Dhia sambil memegang tangan Dazril.

Saliva Dazril ditekan kesat. Isterinya ini memang susah diramal, jenis melulu. Melihat Dhia sudah green light, ADIK Dazril terus mengeras .

Tangan Dhia yang memegang nya ditarik lepas .

Kalini bukan Dhia yang tidak bersedia..tapi Dazril..

"Er-m a-abang n-nak masuk tandas Jap" Dazril yang ingin meredakan adiknya itu lekas-lekas masuk ke dalam tandas meninggalkan Dhia yang terpinga-pinga.

"Adik, jangan dik..abang tak ready lagi..kakak kau yang mendesak tadi.." omel Dazril sambil memegang ADIKNYA yang mencanak itu.

Lama Dhia menunggu Dazril keluar dari tandasnya.

Dirinya yang sudah lega itu mula mengemaskan katilnya.

" Dhia Safirah, kau kena yakin dengan diri kau, kau tak boleh malu dengan suami kau..kau kena layan dia.. ye!! ..tu tugas kita Dhia, melayan suami~.. takpa kau jangan takut ..sama-sama akan nampak masing-masing punya nanti..ye... Niatkan kerana Allah untuk mendapatkan cahayamata (anak) dan tanggungjawab seorang isteri."

BIDADARI DARI NERAKAWhere stories live. Discover now