Prológus

4.6K 151 16
                                    

A nevem Allysa Rogers, és 17 éves voltam amikor minden elkezdődött. Steve Rogers és Lyra Morgan (most már Rogers) lánya vagyok. Nagyon romantikus a szüleim története. Én is mindig ilyet szerettem volna, erre vágytam kiskoromtól kezdve.
Annak aki esetleg nem hallotta volna elmesélem:
Az anyukám egy másik galaxisból származik, és azért küldték le a Földre hogy találkozzon egy Bosszúállóval. Arra számítottak hogy megbarátkozik valamelyikükkel és amikor vissza viszik a saját világába, és vissza adják az emlékeit majd elárulja őket. De anya nem akármelyik Bosszúállóval találkozott.
Minden úgy kezdődött hogy anya szülei elvették az emlékeit, az ereje háromnegyedét, és leküldték a Földre. Ott az árvaházban egy nagyon kedves család találta meg őt, akiknek nem adatott meg a lehetőség hogy kisbabájuk legyen. Egy nap anya igazi szülei tüzet okoztak, hogy lebuktassák őt, hogy valamelyik Bosszúálló rátaláljon egy felvétel alapján. Ezt a felvételt lejátszották a bázison is, de apán kívül senki sem vette figyelembe. És ő addig zaklatta -anyát idéztem- őt hogy végül az anyukám elfogadta a segítséget, aztán össze jöttek. De Natasha közbelépett, és apa úgy látta jónak ha szakít az anyukámmal. Ezután anya elutazott a szüleihez,-a nagymamám kórházba került a szíve miatt- ott eltöltött egy kis időt, viszont egy nappal azután hogy hazament elrabolták őt a földönkívüli lények. Ott is azt akarták hogy elárulja a Bosszúállókat, de azok a segítségére siettek és megmentették. Aztán anya a bázisra került, és hamarosan megint összejött apával. Idő közben kiderült hogy ő máshonnan származik. Hetekkel később újra elutazott a szüleihez. Az nagymamám sokkal jobban volt, azonban megtámadták a kórházat. Anya harcolt a Bosszúállókkal, és ő is a csapat tagja lett, azonban ebben a harcban apa meghalt. Vagyis nem teljesen, mivel a lövedék amivel eltalálták, méreggel volt átitatva. Akkor anyát elvitték a Horzára, vagyis arra a helyre ahonnan származik. Vissza kapta az emlékeit, az erejét. Azonban a Földre is leküldték hogy elvigye az ellenszert, cserébe a másik oldalon kell harcolnia a Bosszúállók ellen. Anya mindent megtett volna, hogy vissza hozza apát ezért belement ebbe. Amikor lement a Földre természetesen mindent elmondott, meglátogatta a nagyszüleimet is. Elmondott nekik mindent, még azt is mit terveznek apával. Majd könnyes búcsú után visszament Horzára. Ott kiképezte magát és mindvégig a tervre koncentrált amit a csapattal ötleteltek ki. Amikor eljött a csata napja már teljesen felkészült. Ott mindenféle cselt bevetettek, és meg is nyerték. Anya elpusztította a kaput aminek a segítségével az igazi szülei a bolygók között ugráltak. Majd mikor vége lett ennek az őrületnek anyáék fél évig Washington-ban éltek, de amikor apa eljegyezte anyát New York-ba költöztek hogy közelebb legyenek a barátokhoz. Rá 3 évre megszülettem én.
Én is örököltem anya képességét. Ami a telekinézis. Azzal az apró különbséggel hogy a kezemet körül veszi egy kék tűzféle burok és azzal irányítom a tárgyakat.
Imádom a családomat! Sosem lesz náluk fontosabb dolog az életemben!
És még nem is beszéltem a bonyolult kötelékekről amelyek körbevesznek. Senkinek sincs ilyen élete mint nekem, és ilyen bonyolult családfája, és barátai az tény.
Azért, mert:
A szüleim szuperhősök,
A nagyszüleim nem is az igaziak, de attól még imádom őket, az igazit nagyszüleim pedig földönkívüliek.
A nagybácsim, vagyis a tiszteletbeli családtag Buck bácsi, apa legjobb barátja, és egy nagyon jó ember
Natasha szintén a tiszteletbeli családtag (mintha anya testvére lenne),
Pepper anya egyik legjobb barátnője, így hát vele is nagyon jóban vagyunk, viszont apa és Tony Stark között szoktak lenni kisebb-nagyobb viták.
Igazából azt nem is bánom hogy Pepper nem ''családtag'', mert a fiukkal együtt voltam. Azzal akivel Pep terhes volt a születésem előtt 3 évvel. Anya mesélte hogy hozzájuk ment először a hírrel mert félt hogy Tony boldogtalan lesz. De végül minden jól alakult. Most ők is New York-ban élnek az egyik legmagasabb épület tetején van saját két emeletük.
Mindenki ugyanúgy a S.H.I.E.L.D.-nek dolgozik, de mellék állása is van az összes Bosszúállónak. Bár apa és Natasha azzal foglalkozik hogy új embereket találjon a csapatba és Buck bácsi az, aki még segít nekik kiképezni őket. Anya pedig irodában dolgozik, egy multicégnél ahol  pénzügyekkel foglalkozik a belvárosban.
Buck bácsinak is van felesége, Natasha pedig Bruce-al él együtt.
Mindenkinek az élete olyan tökéletesen alakult.
Mindenki azt hitte hogy már nem kell harcolni többé. Végre eljött a béke időszaka. De tévedtek.

Far From HomeTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang