Bölüm 56

176 22 3
                                    

STEFAN SALVATORE

"Bilmeleri gerekiyordu." dedi Caroline. Kafasını Klaus'a yaslamıştı. Gözyaşları yanaklarından akıyor ve geride ıslak yollar bırakıyordu. "Ben, ne yapacağımı bilmiyorum. Onlar artık benim ikizlerim değil. Hala onları çok seviyorum ama bu kadar büyüyüp değiştiklerini görmek..."

"Senin suçun değil." dedim uzanıp elini tutarak. Bana baktı ama sadece yüzü daha da buruştu. "Caroline, biraz zamana ihtiyaçları var. Onların da senin de. Belli ki böyle bir şey beklemiyorlardı. Verdikleri tepki biraz sertti, evet ama normaldi. Daha yeni buraya geldiler, Lizzie ölüm tehlikesi atlattı ve Josie kaçırıldı. Üstüne bir de bunu öğrendiler. Kendini üzme ve sadece onlara biraz zaman ver."

Caroline bana uzun uzun baktı ve sonunda cılız bir gülümseme ile karşılık verdi. Elini tutan elimi sıktı. Sonra elini geri çekti ve Klaus'a daha sıkıca sarıldı. Ben yardım edeceğim kadar etmiştim ve şimdi ona da biraz zaman vermem gerekiyordu. Merdivende önlerine çömeldiğim yerden kalktım ve ev halkının toplandığı mutfağa gittim. "Eh, çok da fena gitmedi." dedi Damon. Mutfaktan tezgahlarından birine yaslanmıştı. Arina ise sandalyede oturuyordu. Ben gözlerimi devirdim Arina ise "Damon." diyerek uyardı onu. Sonra bana bakıp ekledi.

"Ama," diye başladı. "İkizlere hak vermek zorundayım. Ben, olayın bu kadar karışık olduğunu bilmiyordum ve öğrenmek benim bile sinirlerimi bozdu. Onları tahmin edemiyorum. Onca yıldan sonra... Ailelerini buldukları anı çok daha farklı hayal etmişlerdir büyük ihtimalle."

"Biliyorum." diyerek katıldım ona, yanına otururken.

"Toxlar ile büyümeleri peki?" dedi Arina bu sefer sesi biraz önceki kadar sakin değildi. "Onlar... Tox sayılır." Bu fikirden rahatsız olmuş gibi durmuyordu. Sadece üzgündü.

"O sürpriz oldu işte. Ama ne bekliyorduk ki? Onları gördüğümden beri bunu düşünüyorum ve aklıma gelmedi değil. Sadece kabul edemiyordum. Ama mantıklı, aslında. İkisi de oldukça güçlü cadılar. Eminim ki Toxlar da bunu farkındadır. Onları kendi taraflarına çekmek istemelerine şaşmamak gerek ve tabii ki bunun en kolay yolu da onları küçüklükten beri kendileri ile beraber büyütmek."

"Ama Toxlara gerçek ailemiz demeleri..." diye hatırlattı Damon. "O konuda da parlak bir fikrin var mı, Stef?" Damon bile kendi çapında sinirleri bozuk ve üzgün gibi görünüyordu. Buna nasıl bir cevap vermem gerektiğini bilememiştim.

"Belki de New Orleans'a geri dönmeliyiz." dedi o anda mutfağa giren Klaus. Beni bu zor soruyu yanıtlamaktan kurtardığı için ona minnettardım.

"Caroline nerede?"

"O hala bahçede. Biraz yalnız kalmak istedi, buna ihtiyacı var." Onaylayarak kafa salladım. "Dediğim gibi belki New Orleans'a geri dönmeliyiz. Burada kalmasının bir yararı olacağını düşünmüyorum. Birkaç gün ya da bir hafta sonra geri geliriz. O zaman ikizler de belki... Fikirlerini değiştirmiş olur, bilemiyorum."

Omuz silktim, gitmesini tabii ki istemiyordum ama o şekilde daha mutlu olacaksa gitmesi iyi olabilirdi. "Bence gitmemelisiniz." dedi Arina. Genelde sessiz kalan Arina'nın Klaus'a karşı çıkması ile dikkat kesildim. "Yalnız kalmasının, belki de evine gitmesinin iyi olacağını düşünüyorsunuz ama katılmıyorum."

Arina'nın sesi sakin ve düşünceliydi. Aklından neler geçiyordu bilmiyordum ama onu dinlemekte bir sakınca görmedim. Sonuçta bu odada, bir zamanlar, ailesi ile arası en düzgün olan o vardı. Her ne kadar şu an ölü olsalar da zamanında iyi anlaşabiliyorlardı. Öbür yandan hem Klaus, hem de Damon ve ben ölümden geri dönmekte inat eden annelerimizle asla iyi anlaşamamıştık.

"İkizler, ailelerini bulmak için geldiler. Neler yaşadılar bilemiyorum ama Toxlar ile hayat asla kolay olamaz. Ailelerini bulmak onlar için bir çeşit mutlu sondu. Ne kadar uzun süredir bunu beklediklerini tahmin bile edemem. Ve bunca şeyden sonra gerçekleri öğrenmek... Ağır gelmiş olması normal. Herkesin biraz zaman ihtiyacı var, evet, ama Caroline New Orleans'a dönerse bu ikizlerin kendilerini umursanmamış gibi hissetmesine sebep olur. Ayrıca Caroline'ın da burada kalıp olayları düşünmesinde fayda var, geri dönüp unutmaya çalışmasının aksine."

NEW SOLDIERS (The Vampire Diaries - The Originals Fan Fiction) (Türkçe)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin