Κεφάλαιο 108ο

2.3K 144 24
                                    

Liberty’s POV

Ποτέ δεν μου είχε μιλήσει για αυτήν του την φίλη και κρίνοντας από το βλέμμα το οποίο αντάλλασαν δύσκολα πίστευα πως το είχε αμελήσει. Με κρατούσε σφιχτά πάνω του, τα χέρια του αγκιστρωμένα στους γοφούς μου και τα δικά μου δυνατά να χουφτώνουν το πουκάμισο πίσω από την πλάτη του. Η Jolene χαμογέλασε κατεργάρικα, κοιτώντας πάντα τον Harry, λες και το βλέμμα της έλεγε πολύ περισσότερα από αυτά που πρόφεραν τα χείλη της. Έφερε πάλι το τσιγάρο στο στόμα της και τράβηξε μια τζούρα μισοκλείνοντας τα μάτια. Όταν οπισθοχώρησε πήρα μια βαθιά ανάσα και ακούμπησα το μέτωπό μου στο στέρνο του. Και ο Harry φάνηκε να χαλαρώνει αρκετά.

Έκλεισα τα μάτια και πήρα άλλη μια ανάσα. Ήταν φανερό πως κάτι συνέβαινε μεταξύ τους πίσω από την πλάτη μου. Ο Harry έσυρε τα χέρια του στην πλάτη μου μέχρι που τα μακριά του δάχτυλα τυλίχτηκαν γύρω από τον λαιμό μου. Σήκωσε το πιγούνι μου και χαμογέλασε.

«Πάμε να χορέψουμε;»

Κούνησα καταφατικά το κεφάλι και γράπωσε το χέρι μου στην στιγμή. Από τα γρήγορα βήματά του καταλάβαινα πως ήθελε να φύγουμε όσο πιο μακριά γινόταν από την φίλη του. Ή ίσως βέβαια και να ήταν η ιδέα μου. Δεν κάθισα να το σκεφτώ περισσότερο όταν στριμωχτήκαμε μέσα στην μάζα των ιδρωμένων κορμιών. Ο Harry με γύρισε στην αγκαλιά του έτσι που το η πλάτη μου να βρίσκεται πρακτικά κολλημένη στο στέρνο του και η καυτή του ανάσα να καίει τον λαιμό μου. Η μυρωδιά της βότκα έκανε τα βλέφαρά μου να τρεμοπαίζουν.

Σκόπιμα κουνούσα τους γοφούς μου πάνω στους δικούς του. Η μουσική πλησίαζε τα γούστα μου όσο περνούσε η ώρα, τα δυνατά κομμάτια με την μπιτάτη μουσική, που κανένα μουσικό όργανο δεν θα μπορούσε να αναπαράγει αν δεν υπήρχαν οι ηλεκτρονικοί υπολογιστές, ηχούσε στην διαπασών και λεπτό με το λεπτό κυλούσε στο αίμα μου. Όπως το αλκοόλ, η κάπνα και η ανάσα του. Τον άκουσα να βογκάει κάποια στιγμή. Χαμογέλασα λοξά, γυρίζοντας το κεφάλι μου ελάχιστα για να βρω τα μάτια του. Τα έντονα χρώματα φωτός που έπεφταν πάνω μας δεν θα μπορούσαν ούτε κατά διάνοια να φωτίσουν το σκοτεινό βλέμμα του. Χαμογέλασα πλατιά και κίνησα να γυρίσω ολοκληρωτικά μα τα μεγάλα χέρια του με ακινητοποίησαν στην στιγμή.

Μετακινούσε τα κορμιά μας αργά. Τα δάχτυλά του πίεζαν τους γοφούς μου τόσο πολύ που ήμουν σίγουρη πως τα αποτυπώματά του θα σημάδευαν το δέρμα μου. Ένιωθα την στύση του στους γλουτούς μου και το χαμόγελό μου μεγάλωνε. Σήκωσα τα χέρια μου ψηλά και τα τύλιξα γύρω απ’ το σβέρκο του.

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now