Liberty’s POV
Καθιστή μες την μπανιέρα, είχα μάτια μονάχα για εκείνον. Με τον αγκώνα να ακουμπάει στον τοίχο και να στηρίζει το κεφάλι του, έμενε και εκείνος άπραγος μονάχα να με παρατηρεί. Χαμογελούσαμε ο ένας στον άλλο σαν ερωτευμένα σχολιαρόπαιδα, χωρίς να λέμε το παραμικρό. Δεν ήταν απαραίτητο εξάλλου. Τα βλέμματα και η χαλαρωτική σιωπή είχαν αναλάβει να κάνουν την επικοινωνία μας ακόμη πιο άμεση απ’ όσο ποτέ τα λόγια θα μπορούσαν.
Δεν άντεξα άλλο στην ομορφιά απέναντί μου και σύρθηκα δίπλα του. Χαμογέλασε, νιώθοντάς με. Δεν άνοιξε τα μάτια, μα μου έκανε χώρο να βολευτώ δίπλα στο κορμί του. Αφροί γλιστρούσαν στο στήθος του έπειτα απ’ τους παφλασμούς που έκανε το ζεστό νερό όταν τάραξα την ηρεμία του. Χαμογελαστή έτριψα τον λαιμό του με τα δάχτυλά μου. Φίλησα τα νοτισμένα μαλλιά του, που φάνταζαν ακόμη πιο μακριά έτσι όπως είχαν βραχεί. Η μύτη μου χάιδεψε το αξύριστο μάγουλό του και τα χείλη μου άφησαν ένα φιλί στο θεληματικό πιγούνι του. Αναστέναξε. Έσκυψα στον λαιμό του και επανέλαβα την διαδικασία. Τελευταίος μου σταθμός το αγαπημένο μου σημείο, πίσω απ’ το αυτί του.
«Τι κάνεις;» ρώτησε τραχιά, η φωνή του να στέλνει ρίγη στην ραχοκοκαλιά μου.
«Σου δείχνω την αγάπη μου με τον πιο μικρό τρόπο.» έφερα το χέρι μου στο στήθος του και ξεκίνησα να σχεδιάζω κύκλους με την παλάμη μου.
Με κοίταξε, το στραβό χαμόγελο που τραβούσε τα χείλη του, να μην μπορώ να ξεχωρίσω αν ήταν αυτάρεσκο ή καλοσυνάτο.
«Σ’ αγαπάω.» ψιθύρισε. «Πάρα πολύ.»
Αντάμωσα τα χείλη του, αναστενάζοντας αισθησιακά στο πως τα χέρια του άρπαξαν το πρόσωπό μου κρατώντας το ακίνητο μπροστά στο δικό του. Έδεσα τα δικά μου γύρω απ’ τον λαιμό του, βαθαίνοντας το φιλί, ανταποδίδοντας τα λόγια με πράξεις και απ’ την μια στιγμή στην άλλη βρέθηκα να κάθομαι πάνω στα πόδια του. Τραβήχτηκα αμέσως ντροπαλά.
«Τι συμβαίνει;» κατσούφιασε.
Κοίταξα ανάμεσά μας και δάγκωσα τα χείλη. Αισθανόμουν τα μάγουλά μου να φλέγονται και πριν μιλήσω έκρυψα το πρόσωπό μου στον λαιμό του.
«Είσαι σκληρός.» φίλησα το δέρμα του, αμήχανη.
Γέλασε και το ένα του χέρι ξέσφιξε τον γοφό μου. Ένιωθα την παλάμη του να χαϊδεύει τον μηρό μου και βόγκηξα όταν ένα απ’ τα μακριά του δάχτυλα τρύπωσε απροειδοποίητα στην σπηλιά μου. Τέντωσα το κορμί μου και τον είδα να γλύφει τα χείλη.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...