Liberty’s POV
Κρύα σεντόνια ήταν και πάλι το πρώτο πράγμα που ένιωσα στο δέρμα μου. Τα μάτια μου άνοιξαν για να συναντήσουν το άδειο δωμάτιο. Αναστέναξα, τρίβοντας το πρόσωπό μου απελπισμένα. Είχα επιθυμήσει τα πρωινά που ο Harry θα με καλημέριζε με ένα φιλί, ή θα με ξύπναγε με τα χάδια του. Έμοιαζε τόσο μακρινή η τελευταία φορά που όλα ήταν φυσιολογικά μεταξύ μας.
Σηκώθηκα άκεφα και έστρωσα το κρεβάτι. Άνοιξα το παράθυρο στην συνέχεια, το αεράκι που μπήκε στο δωμάτιο, κρύο, χωρίς την ζέστη από τον ήλιο να το συντροφεύει. Κοίταξα τον ουρανό με μισόκλειστα μάτια. Τα παχιά γκρίζα σύννεφα μόνο ως σημάδι βροχής μπορούσα να τα εκλάβω. Αναστέναξα ξανά και βγήκα για το μπάνιο. Ακολουθώντας την καθημερινή μου ρουτίνα, έπλυνα τα δόντια μου και χτενίστηκα, στην συνέχεια να μπαίνω στο δωμάτιο που κανονικά θα έπρεπε να κοιμάμαι τα βράδια.
Να πω πως ξαφνιάστηκα, θα ήταν κατανοητό, όταν είδα ανάμεσα στα σκεπάσματά της την Emma, απλά να κοιτάει το ταβάνι. Τα σμαραγδί μάτια της βρήκαν τα έκπληκτα δικά μου, και ένα πλατύ χαμόγελο βρήκε το δρόμο για τα χείλη της.
«Καλημέρα!» χαιρέτησε.
Έκλεισα την πόρτα. «Καλημέρα! Δεν έχεις σχολείο σήμερα;»
«Είναι Σάββατο Liberty.» γέλασε.
Κούνησα το κεφάλι συνειδητοποιώντας την ημερομηνία και γέλασα αμήχανα. Πλησίασα την βαλίτσα μου και ξεκίνησα να διαλέγω τα ρούχα που θα έβαζα. Η Emmaέξυσε τον λαιμό της.
«Που ήσουν;» ρώτησε όταν την κοίταξα.
«Στο μπάνιο.» παραδέχτηκα την μισή αλήθεια.
«Για πριν το μπάνιο μιλάω.»
Πήρα τα μαλλιά από το πρόσωπό μου και την κοίταξα δήθεν χωρίς να την καταλαβαίνω. «Κοιμόμουν…»
«Σίγουρα δεν κοιμήθηκες δίπλα μου, είμαι ξύπνια από τις εφτά.»
Ο τρόπος που χαμογελούσε με έκανε να καταλάβω πως δεν είχε κάτι εναντίον μου. Δάγκωσα τα χείλη μου και κάθισα στο κρεβάτι. Ήξερα πως αυτό που έκανα ήταν ριψοκίνδυνο, και πλέον θα έπρεπε να αντιμετωπίσω τις συνέπειες.
«Με έπιασες.» γέλασα αμήχανα. «Ήμουν στο δωμάτιο του Harry.»
«Το φαντάστηκα.» αναστέναξε.
«Δεν έγινε κάτι…» κούνησα αμέσως τα χέρια και το κεφάλι μου. «Ο Harry απλά φέρεται περίεργα…»
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...