Κεφάλαιο 52ο

2.8K 174 18
                                    

LibertysPOV

«Πάμε στο κρεβάτι.» αναστέναξα μέσα στα φιλιά του.

«Τι κακό έχει το πάτωμα;» φίλησε τον λαιμό μου.

Αναστέναξα δυνατά όταν τα χείλη του ρούφηξαν την σάρκα του λαιμού μου και το χέρι του έφυγε από το δικό μου για να σφίξει το στήθος μου. Έκλεισα τα μάτια και αφέθηκα στις οξυμένες από την γλυκιά του επέλαση αισθήσεις. Πάνω που είχα συνηθίσει στην βρώμικη ιδέα του να κάνουμε έρωτα στο πάτωμα, απομακρύνθηκε και σηκώθηκε όρθιος. Άνοιξα τα μάτια και τον είδα να απλώνει το χέρι του.

«Μπορώ να σας έχω δικιά μου για όλη την νύχτα;» χαμογέλασε παιχνιδιάρικα κάνοντας την καρδιά μου να χάσει αρκετούς χτύπους.

«Είμαι όλη δικιά σας.»

Τράβηξε το χέρι μου και με σήκωσε όρθια, τα μάτια μου να μην αφήνουν στιγμή τα δικά του. Το πράσινο είχε κρυφτεί κάτω από το μαύρο της δίψας. Αναρωτιόμουν πως έδειχναν τα δικά μου. Μας οδήγησε και τους δύο στην κρεβατοκάμαρα τόσο αργά που θα ορκιζόμουν το έκανε επίτηδες. Έκλεισε την πόρτα πίσω του και με κοίταξε χαμογελώντας. Χριστέ μου ήταν ένας ολόκληρος πειρασμός.

Έσκυψε και φίλησε απαλά τα χείλη μου, εγώ να δένω τα χέρια μου πίσω από το σβέρκο του και να ζητάω περισσότερα. Γέλασε και απομακρύνθηκε.

«Μην βιάζεσαι, γλυκιά μου. Όλη η νύχτα είναι δικιά μας.» οι βλεφαρίδες του να χαϊδεύουν απαλά το μέτωπό μου. «Ξάπλωσε.»

Έλυσα τα χέρια μου από τον λαιμό του και υπάκουσα στην διαταγή του μουδιασμένη. Ανυπομονούσα για αυτό που ερχόταν. Φαινόταν πολύ καθοδηγητικός και με περισσότερη υπομονή απ’ όση διέθετα εκείνη την στιγμή. Θα με τρέλαινε περισσότερο.

Ξάπλωσε δίπλα μου, και εκείνος ακόμη ντυμένος, και το βλέμμα μας συναντήθηκε. Κοφτές ανάσες έβγαιναν από τα χείλη μου κάτω από την ένταση που υπήρχε στα μάτια του και τα χείλη του χώρισαν σε ένα αχνό χαμόγελο. Έφερε το χέρι του στο πρόσωπό μου και με χάιδεψε απαλά, τα αποτυπώματά του να αφήνουν ένα καυτό μονοπάτι πίσω τους.

«Είσαι τόσο όμορφη…» ψιθύρισε.

«Κάνε μου έρωτα.»

«Μην βιάζεσαι, άγγελέ μου.» γέλασε κάνοντας τις τρίχες στο κορμί μου να σταθούν προσοχή.

Με φίλησε απαλά και δεν μπήκα στον κόπο να βαθύνω το φιλί. Τον άφησα να με ταξιδέψει όπως εκείνος ήθελε, σε μέρη που ήμουν σίγουρη πως έμοιαζαν με παραδείσους. Ήρθε πάνω μου και τα χέρια του ξεκίνησαν το ταξίδι τους στο σώμα μου. Έμειναν στην μέση μου και μπήκαν κάτω από την μπλούζα μου, ολοένα να ανεβαίνουν ψηλότερα μέχρι που οι παλάμες του καμπύλωσαν πάνω στα στήθη μου. Αναστενάξαμε και οι δυο όταν με έσφιξε και το φιλί έγινε πιο άστατο.

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now