Kεφάλαιο 15ο

3.8K 249 20
                                    

Κεφάλαιο 15ο

LibertysPOV

Εκείνο το βράδυ κοιμήθηκα σαν πουλάκι. Όταν τα βλέφαρά μου χώρισαν προσπάθησα να ξανακοιμηθώ μα δεν τα κατάφερα. Ήμουν ακόμη ακουμπισμένη πάνω στον Harry, κατά την διάρκεια της νύχτας να έχω μετατοπιστεί από το στέρνο, στο στομάχι  του. Χασμουρήθηκα και έτριψα τον ύπνο από τα μάτια μου, κάνοντας όσο το δυνατόν λιγότερες κινήσεις φοβούμενη μήπως και τον ξυπνούσα.

Γύρισα το κεφάλι έτσι ώστε να βλέπω το πρόσωπό του. Τα χείλη του ήταν μισάνοιχτα, ελαφρά χασμουρητά έβγαιναν από το λαρύγγι του και τα μάγουλά του ήταν κόκκινα. Πιθανότατα ζεσταινόταν, για αυτό τράβηξα προς τα κάτω το πάπλωμα που μας σκέπαζε έτσι ώστε να καλύπτει μονάχα τα χέρι του. Αντιλήφθηκε αμέσως την αλλαγή και μουρμούρισε ακόμη αναίσθητος, γλύφοντας τα χείλη του και γυρίζοντας στο πλευρό του. Βρήκα έτσι την ευκαιρία να ξεγλιστρήσω από την ζεστή του αγκαλιά. Το χέρι που με κρατούσε σφιχτά πάνω του να έχει μείνει ελεύθερο πάνω στο στρώμα και εγώ να έχω ακουμπήσει στο κρύο μαξιλάρι που αμφέβαλλα αν χρησιμοποίησα όλη νύχτα. Κοίταξα για ακόμη μια φορά τον Harry και χαμογέλασα.

Η συνείδησή μου είχε ξυπνήσει μαζί με μένα και κοιτούσε τον Harryόπως και εγώ. Χαμογελούσε στους μικρούς θορύβους που έβγαζαν τα χείλη του και με θαυμασμό είπε πως το θέαμα του παραδομένου στον ύπνο ψυχολόγου μου ήταν ότι καλύτερο θα μπορούσε να αντικρίσει πρωί-πρωί. Δεν μπόρεσα από το να προσέξω το σμίξιμο των φρυδιών του από την ώρα που άλλαξε θέση. Δειλά έφερα τον δείχτη μου στο μέτωπό του και χάιδεψα το σημείο ανάμεσα στα φρύδια του, ευελπιστώντας να έκανα την ρυτίδα να έφευγε. Δεν μου έκανε εντύπωση η απαλότητα του δέρματός του. Ούτε η ζέστη που εξαπλώθηκε σιγά-σιγά σε ολόκληρο το κορμί μου από την επαφή μας. Χαμογέλασα αμήχανα σκεφτόμενη τα πρωινά που ξυπνούσα δίπλα στον Louis.

Ένιωθα και τότε τόσο όμορφα. Το καλύτερο πράγμα που θα μπορούσα να έχω ήταν ο γλυκός άντρας που έλεγε πως με αγαπούσε, κάθε πρωί στο κρεβάτι μου. Ήθελα πάντα να ήμουν εγώ εκείνη που θα τον ξυπνούσε. Ήθελα πάντα να μου δίνει γελαστός το πρώτο φιλί της ημέρας. Θυμήθηκα τον τόνο της φωνής του όταν μου έλεγε ‘σ’ αγαπώ’. Θυμήθηκα την βραχνάδα και τις πεταλούδες που πετούσαν σμήνη μέσα στο στομάχι μου. Άραγε θα το ένιωθα ποτέ ξανά εκείνο το συναίσθημα;

Ο Harryκουνήθηκε και εγώ έκλεισα τα μάτια. Ευτυχώς είχα ήδη κατεβάσει το χέρι μου από το πρόσωπό του και δεν είχε πάρει είδηση πως ήμουν ξύπνια. Ήμουν σίγουρη πως εκείνος τώρα ήταν αυτός που με παρακολουθούσε. Χασμουρήθηκε, έτριψε τα μάτια μου και αμέσως μετά η προσοχή του επέστρεψε σε μένα. Ένιωθα το πρόσωπό του πολύ κοντά στο δικό μου ξαφνικά. Δεν είχα το θάρρος να ανοίξω τα μάτια. Ήμουν αγχωμένη για την αντίδρασή του. Ένιωσα το δάχτυλό του να παίρνει μερικές τούφες από το πρόσωπό μου και να τις απομονώνει πίσω από το αυτί μου. Τα αποτυπώματα των δαχτύλων του άφησαν ένα μονοπάτι πάνω στο μάγουλό μου, μια ζέστη να έχει εξαπλωθεί στο σημείο. Το γλυκό του άρωμα ήρθε πιο κοντά μου και για ένα δευτερόλεπτο τα υγρά του χείλη σκέπασαν τα δικά μου. Δεν με φίλησε, απλά τα χείλη μας ακούμπησαν κάνοντας τα μέσα μου να λιώσουν σαν κερί.

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now