Κεφάλαιο 49ο

2.7K 171 21
                                    

HarrysPOV

«Αντίο Harry…» πισωπάτησε και ξεκίνησε να τρέχει.

Έτρεξα στο κατόπι της αμέσως, η σκηνή του αποχωρισμού της να με πιάνει εντελώς απροετοίμαστο. Ούρλιαζα το όνομά της μα εκείνη έτρεχε γρηγορότερα, αυξάνοντας ταχύτητα και ενισχύοντας της ενοχές μου. Αν πάθαινε κάτι το φταίξιμο θα ήταν όλο δικό μου.

«Liberty!» φώναξα μια φορά ακόμη, η φωνή μου να σπάει και εκείνη να γυρίζει το κεφάλι της.

Σταμάτησε να τρέχει και με κοίταξε. Το βλέμμα μας ενώθηκε για μια στιγμή, μέχρι που είδα το αμάξι να κατευθύνεται με φόρα προς τα πάνω της. Δεν μπορούσα να κουνηθώ. Έγινα όμηρος της σαστισμάρας και βούλιαξα στην απραξία, λυγίζοντας τα γόνατα και πέφτοντας στο έδαφος. Η κακιά μου μοίρα με νίκησε ξανά, σε μια παρτίδα που έπαιζα μονάχα για να της αποδείξω πως δεν μπορούσε να με εξουσιάζει. Το αμάξι την χτύπησε και το μπαμ αντιλαλούσε στ’ αφτιά μου, μέχρι που το αμάξι σταμάτησε απότομα και ξαφνικά επικράτησε ησυχία.

«Liberty…» ψιθύρισα, ανοιγοκλείνοντας τα μάτια ελπίζοντας πως ό,τι είχε συμβεί ήταν απλά μια κακόγουστη φάρσα της.

Σηκώθηκα όρθιος και ξεκίνησα να περπατάω προς το σημείο. Τα μάτια μου είχαν εστιάσει στο σώμα της που κείτονταν αναίσθητο στο έδαφος. Οδηγοί έβγαιναν από τα αμάξια τους για να δουν τι είχε συμβεί, μα δεν με απασχόλησε που ο οδηγός που την χτύπησε είχε γίνει μπουχός. Επιτάχυνα και βρέθηκα δίπλα της. Γονάτισα και της έπιασα το χέρι.

«Liberty…; Liberty με ακούς;»

Δεν ήξερα που έβρισκα την δύναμη να προσπαθώ να την συνεφέρω, μέσα στο σοκ στο οποίο βρισκόμουν και χρειαζόμουν ο ίδιος να συνέρθω από αυτό. Ήξερα μονάχα πως θα έπρεπε να κάνω τα πάντα για να σώσω αυτή την γυναίκα. Θα ήμουν ένα τίποτα μακριά της.

«Liberty… Μίλησέ μου…» ο λυγμός βγήκε από τα χείλη μου και τα μάτια μου έγιναν τρεχάμενες πηγές, η όρασή μου να θολώνει και να κάνει δυσκολότερο το έργο μου να δω την ελπίδα για σωτηρία.

Χάιδεψα τα μάγουλά της και γυρίζοντας το κεφάλι της είδα το αίμα πάνω στην άσφαλτο. Κατάπια τον λυγμό και σηκώθηκα όρθιος. Έσκυψα και την σήκωσα στα χέρια μου, αδιαφορώντας για τις συμβουλές που μου πετούσαν οι γύρω μου, μόνο μου μέλημα η σωτηρία της κοπέλας που αγαπούσα. Δεν θα την έχανα. Όχι μόλις την είχα βρει.

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now