Κεφάλαιο 98ο

2.2K 138 35
                                    

Liberty’s POV

Η καρδιά μου βροντοχτύπησε δυνατά στην τελευταία του πρόταση. Έσφιξα το κεφάλι του ανάμεσα στα χέρια μου και φίλησα την κορφή των μαλλιών του, με το χαμόγελο να χωρίζει τα χείλη μου στα δυο. Δεν κουνήθηκε εκατοστό απ’ την θέση του. Με τα δάχτυλά μου χάιδευα την ιδρωμένη πλάτη του και κοιτούσα μαγεμένη το ήρεμο πρόσωπο με τις κλειστές βλεφαρίδες. Έφερα αφηρημένα την πατούσα μου στην γάμπα του και ξεκίνησα να τον χαϊδεύω απαλά, μα κάτι στην αίσθηση με παραξένεψε. Κατσούφιασα και σήκωσα το πάπλωμα για να ελέγξω τα πόδια μου. Γέλασα δυνατά όταν είδα πως ακόμη φορούσα τις γκρι κάλτσες μου. Ούτε που το πρόσεξα όσο προσπαθούσα να χορτάσω το κορμί του πανέμορφου Άδωνη. Ο Harry χασμουρήθηκε. 

«Γιατί γελάς;» ψιθύρισε κουρασμένα.

«Φοράω ακόμη τις κάλτσες μου.»

Ένα μικρό γελάκι έφυγε απ’ τα χείλη του και σήκωσε και εκείνος το πάπλωμα. «Α, αυτό μυρίζει έτσι.»

«Έι!» διαμαρτυρήθηκα και αποπειράθηκα να τον χτυπήσω μα έπιασε εύκολα τον καρπό μου.

«Τι θα κάνεις;»

Σύρθηκε πιο ψηλά στο κορμί μου και ακινητοποίησε τα χέρια μου δεξιά και αριστερά απ’ το κεφάλι μου. Προσπάθησα να μην σκέφτομαι την αίσθηση του ανδρισμού του πάνω στον μηρό μου, και αποπειράθηκα να θυμηθώ τον λόγο που του θύμωσα εξαρχής. Η ανάσα του, ένα μείγμα απ’ τον καπνό και το αγαπημένο μου άρωμα της κανέλας, ζάλιζε τις αισθήσεις και θόλωνε την κρίση μου.

«Τώρα;» ρώτησα τραυλά.

«Ναι, τι θα κάνεις;» επέμεινε και ακούμπησε το μέτωπό του στο δικό μου.

«Θα σε φιλήσω.»

Έκλεισα τα μάτια και σήκωσα το κεφάλι απ’ το μαξιλάρι για να κολλήσω τα χείλη μου στα γεμάτα, κατακόκκινα δικά του. Θεέ μου, είχε υπέροχα χείλη. Απαλά ακόμη και αν απ’ το κρύο είχαν γδαρθεί όπως εκείνην την στιγμή. Τα φιλιά του, όταν απλά με φιλούσε για να μου δείξει την αγάπη του ήταν πάντοτε τόσο τρυφερά, τόσο ανάλαφρα μα γεμάτα με ένταση και την απεριόριστη ποσότητα όσον ένιωθε.

Τραβήχτηκε πρώτος κάνοντάς με να ακολουθήσω την πορεία του, ζητιάνα για λίγη ακόμη στοργή. Γέλασε στον αναστεναγμό μου και χάιδεψε το μάγουλό μου με το χέρι του.

«Σ’ αγαπάω.» ψιθύρισε έντονα, χωρίς στιγμή να κατεβάζει το βλέμμα του απ’ το δικό του.

The Craziest Thing In Life Is LoveWhere stories live. Discover now