Liberty’sPOV
Το χέρι του έσφιγγε την μέση μου δυνατά, τα αποτυπώματά του να αφήνουν σίγουρα τα σημάδια τους στο δέρμα των γοφών μου. Τα χείλη του σκορπούσαν φιλιά στον λαιμό μου και κατέβαιναν χαμηλότερα. Φίλησε το στήθος μου απαλά, η γλώσσα του να τριγυρίζει την θηλή μου αφήνοντας υγρά μονοπάτια στο ανατριχιασμένο δέρμα πίσω της. Με κοίταξε. Το πράσινο που πλημύριζε με ηρεμία τις αισθήσεις μου, βρήκε τα μάτια μου, εγώ να τον κοιτάω από ώρα, λατρεύοντας το πώς με ευχαριστούσε με τα χείλη του. Λατρεύοντας την αίσθηση που μου χάριζε με τον ρυθμό που μπαινόβγαινε μέσα μου.
Αναστέναξα κάτω από το βλέμμα του. Έμοιαζε τόσο αισθησιακή η εικόνα του από πάνω μου, τόσο έντονη, έτσι όπως μου έκανε έρωτα για να την αντέξει η όρασή μου. Αναστέναξα πάλι και εκείνος βυθίστηκε σκληρότερα, βαθύτερα, εντονότερα μέσα μου.
«Δεν σε χορταίνω…» συλλάβισε μέσα στους αναστεναγμούς του. «Δεν θα σε χορτάσω ποτέ…»
Τα δάχτυλά μου αιχμαλώτισαν τις ατίθασες μπούκλες του και το πάθος ελευθερώθηκε από το λαρύγγι μου με ένα τραβηγμένο βογκητό. Ήμουν τόσο κοντά στο απόλυτο, τόσο κοντά στην ευφορία. Τα νύχια μου έξυναν το κρανίο του, μα εκείνος δεν παραπονιόταν. Συνέχιζε να χτίζει το τέμπο, η μελωδία του έρωτά ένα κονσέρτο από ακανόνιστες ανάσες και γρήγορα καρδιοχτύπια. Δεν μπορούσα να κρατηθώ πλέον. Χτυπούσε το κέντρο μου αμείλικτα και δεν μου άφηνε επιλογή από το να εκφράσω την αίσθηση με βαθιά βογκητά.
«Harry…» τα χείλη μου ξερά, η φωνή μου βραχνή. «Harry…» φώναξα ξανά και εκείνος ήρθε πάνω απ’ το πρόσωπό μου.
«Τι είναι, αγάπη;» βόλεψε τα χέρια του καλύτερα δίπλα μου και στηρίχτηκε στον αγκώνα του, έτσι που τα στήθη μας ακουμπούσαν.
Τα χείλη μου μισάνοιξαν για να τον παρακαλέσουν να με φιλήσει, μα η βαθιά του ώθηση στο κέντρο μου δεν άφησε το στόμα μου να υπακούσει στο μυαλό μου. Κατάπια και έγλυψα τα χείλη μου. «Φίλα με.» ανάσανα άπληστα κάτω από τα χάδια της παλάμης του στο κορμί μου. «Φίλα με, σε παρακαλώ.»
Ένωσε τα χείλη μας και εγώ έδεσα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του. Τον τραβούσα κοντά μου, ήθελα όλη του την ύπαρξη πάνω μου την ώρα που ετοιμαζόμουν να του δώσω αυτό που έμεινε από τον κατεστραμμένο μου εαυτό. Τα πόδια μου μπλέχτηκαν γύρω από την μέση του και το κορμί μου σφίχτηκε γύρω του. Τραβήχτηκα από το φιλί για να τον κοιτάξω.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...