Liberty’sPOV
Ανοιγόκλεισα τα μάτια στο φως που με τύφλωνε. Σήκωσα τα χέρια μου στον ήλιο για να κρυφτώ από τις ακτίνες του και ξεκίνησα να περπατάω. Το απαλό χορτάρι γαργάλαγε τις πατούσες μου. Χαμογέλασα. Δεν ήξερα που βρισκόμουν μα ήταν πολύ ωραία. Αν και έκανε ζέστη, το κρύο αεράκι που κουνούσε την άσπρη φούστα του φορέματός μου, με δρόσιζε. Το σήκωσα ψιλότερα και συνέχισα το περπάτημα. Το λιβάδι στο οποίο βρισκόμουν ήταν πανέμορφο.
«Μαμά!!» άκουσα μια φωνή και γύρισα το κεφάλι μου προς τα πίσω. Τα μακριά μαλλιά μου κάλυψαν την όρασή μου για λίγο, μα όταν έπεσαν από το πρόσωπό μου ξεχώρισα ένα μικρό αγοράκι ανάμεσα σε μια μπλε τριανταφυλλιά.
Χαμογέλασα τόσο πλατιά που δάκρυα φώλιασαν στα μάτια μου. Έτρεξα προς το μέρος του και εκείνος γέλασε, το γέλιο του να αντιλαλεί έτσι όπως έτρεχε για να μου ξεφύγει. Τον έπιασα και πέσαμε και οι δύο στο χορτάρι, το γέλιο μας να σμίγει. Τι υπέροχος ήχος.
«Μου έλλειψες μαμάκα!»
«Και μένα μου έλλειψες, αγάπη μου. Τόσο μα τόσο πολύ.» τον έφερα στο στήθος μου και τον αγκάλιασα σφιχτά.
Τα δάκρυα έσταζαν από τα μάτια μου μα ήμουν πολύ απασχολημένη αγκαλιάζοντας τον μοναχογιό μου για να μπω στον κόπο να τα σκουπίσω. Ο Seamy σήκωσε το κεφάλι του και η γαλάζια θάλασσα που έκρυβαν τα μάτια του ξεβράστηκε στην στεριά μου.
«Μην κλαις μαμάκα, είμαι πολύ καλά εδώ.» χαμογέλασε και σκούπισε απαλά το μάγουλό μου.
«Το ξέρω ψυχή μου, μα σε θέλω μαζί μου.»
«Είμαι πάντα μαζί σου μαμάκα. Θέλω να σε βλέπω να γελάς.» χαμογέλασε πλατύτερα και τα δάκρυα έσταξαν πάλι από τα μάτια μου.
«Προσπαθώ αγάπη μου.» τραύλισα.
«Προσπάθησε περισσότερο μαμά, θα είμαι πάντα μαζί σου.» είπε και με φίλησε στο μάγουλο.
Σηκώθηκε όρθιος και ξεκίνησε να τρέχει. Ανασηκώθηκα και εγώ και τον ακολούθησα με το βλέμμα μου. Πήγε πάλι μέσα στην μπλε τριανταφυλλιά και γύρισε προς το μέρος μου.
«Γέλα μαμάκα, είμαι μια χαρά!» φώναξε και ξεκίνησε να τρέχει, το λιβάδι σιγά-σιγά να σκοτεινιάζει.
Άνοιξα τα βλέφαρα για να βεβαιωθώ πως ήταν όνειρο. Ένα ελαφρύ ροχάλισμα γέμισε τ’ αφτιά μου και μια ζεστή ανάσα έπεφτε στο πρόσωπό μου. Σήκωσα το κεφάλι μου και είδα έναν άγγελο να κοιμάται. Χαμογέλασα. Μπορεί το όνειρο με τον νεκρό γιο μου να ήταν ωραίο, μα ο Harry στα σεντόνια μου ήταν ομορφότερος.
YOU ARE READING
The Craziest Thing In Life Is Love
Fanfiction-book 1- ❝θα με κρατήσεις, γιατί θέλω να κρατηθώ.❞ © heswriter 2013 - 2015 All Rights Reserved [highest rank: #1 in Fanfiction] *Ενημέρωση* 🥰Ευχαριστώ για την αγάπη σας όλα αυτά τα χρόνια! Αυτό το βιβλίο γράφτηκε όσο ήμουν ακόμα έφηβη. Έχει λάθη...